به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی، به مناسبت روز کار و کارگر، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از پرسنل خود با حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین دیدار کردند.

امام جمعه بندرانزلی در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک فرارسیدن ولادت امام زمان(عج) از زحمات و پرسنل اداره کار تقدیر و تشکر کرد و تصریح کرد: امروز با توجه به شرایط کشور که با کمبود امکانات و منابع محدود روبرو هستیم و از طرفی هم افراد جویای کار بسیاری داریم، کار کردن در تعاون و رفاه کار سختی است اما هنر در این است که در تمامی این مجموعه با کمترین آسیبی و با رضایتمندی مردم کار پیش برود.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین تاکید کرد: تعامل در مجموعه ها را طوری انجام دهید که کارگران و کار فرما و هم صاحبان صنعت نگران نباشند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: اگر کارفرما به اقتصاد کشور کمک کند، به مانند کمک کردن به امور خیریه وعام المنفعه و نیازمندان ثواب بهره میبرد واگر جنبه های معنوی در کار تقویت شود بسیاری از سختی ها ناملایمات آسان میگردد و اینگونه با تنش کمتری میتوان مدیریت کرد.

 امام جمعه انزلی در پایان سخنان خود متذکر شد: برای طرح های کارآفرینی اطلاع رسانی مطلوبی صورت نمیگیرد، مجموعه شما باید مردم را از طرح ها مطلع سازند.

گفتنی است پیش از سخنان حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آقای جوانبخت گزارشی از عملکرد یک ساله مجموعه خود ارائه نمود.