به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندر انزلی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالجواد شمس‌الدین ظهر امروز در مراسم افتتاح سیلوهای ۴۵هزارتنی کشتیرانی دریای خزر اظهار داشت: نظام اسلامی در طول ۴۰ سال در عرصه‌های مختلف عملکرد درخشانی داشته است.

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به دستاوردهای گسترده و کم‌نظیر نظام جمهکری اسلامی تصریح کرد: انجام اقدامات زیربنایی در حوزه بندر و کشتیرانی یکی از عملکردهای بسیار درخشان نظام است.

ایشان با بیان اینکه امروز کشور در یک جنگ اقتصادی قرار دارد خاطرنشان کرد: تامین نیازهای سربازان جنگ اقتصادی که کارکنان حوزه کشتیرانی و بندر نیز از جمله آنان هستند باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با تاکید بر لزوم تامین نیازهای معیشتی مردم ابراز داشت: تامین نیازهای مردم در حوزه‌های غلات و حوزه معیشتی از جمله مهم‌ترین کارها است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه بندر انزلی ضمن تقدیر از فعالیت‌های مسئولان سازمان کشتیرانی دریای خزر عنوان داشت: استفاده از نیروهای بومی در پیشبرد امور از جمله اقدامات مثبت این مجموعه است.

ایشان شهرستان بندر انزلی را شهرستانی پرظرفیت و دارای نیروی انسانی توانمند دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم تا محرومیت‌های شهرستان بندر انزلی هرچه زودتر برطرف شود و جایگاه اصلی خود را در حوزه اقتصاد و اشتغال پیدا کند.

انتهای پیام/