به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندر انزلی، حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندر انزلی اظهار داشت: عدم تبعیت از طاغوت و مفسدان دستور پیامبران است.

امام جمعه بندر انزلی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان مراسم یادواره شهدای هیئت رزمندگان شهرستان بندر انزلی گفت: مراسم یادواره شهدا مراسمی سیاسی نیست و ما توقع داشتیم تا عموم مسئولان شهرستان در این مراسمات شرکت کنند.

ایشان ضمن گرامیداشت سالروز ورود مبارک و پیروزمندانه امام خمینی(ره) به کشور و آغاز ایام‌الله دهه فجر ابراز داشت: امام راحل در حالی وارد کشور شدند که شرایط ایران بسیار ملتهب و خطرناک بود.

امام راحل نقشه کودتا آمریکا را نقش بر آب کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه حکومت طاغوت و حتی برخی از نزدیکان امام خمینی(ره) از ایشان می‌خواستند تا به ایران بازنگردند گفت: ورود امام راحل به کشور، تمام نقشه‌های آمریکا برای برپایی کودتا را نقش بر آب کرد.

امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) در مسیر تحقق اهدافشان مصمم و جدی بودند خاطرنشان کرد: امروز باید تاریخ انقلاب اسلامی را برای جوانان تشریح و تبیین کرد تا با علل و اهداف برپایی نظام اسلامی آشنا شوند.

ایشان با اشاره به دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی در طول چهل سال خاطرنشان کرد: آن چیزی که در نظام اسلامی عامل پیشرفت و اقتدار می‌شود، تبعیت از ولایت‌فقیه است و جناح‌بازی‌ها و سیاسی‌کاری‌ها هیچگاه سبب پیشرفت نمی‌شود.

دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن رابطه امام و امت است

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اعلام اینکه دشمنان همواره در تلاش هستند تا میان امام و امت فاصله بیاندارند تصریح کرد: دشمنان می‌داند که تبعیت از امامت جامعه عامل پیشرفت کشور است، به همین دلیل در تلاش است تا وحدت میان امام و امت را خدشه‌دار کند.

امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر اینکه مسئولان باید پاسخگوی عملکردشان به مردم باشند ابراز داشت: امروز مردم هوشیار هستند و می‌دانند که کدام مسئول کارآمد و کدام مسئول ناکارآمد است.

انتهای پیام/