به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندر انزلی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین عصر امروز در همایش “ناظران امین شورای نگهبان” در خشکبیجار اظهار داشت: خدا را شاکریم که نعمت زیستن در جمهوری اسلامی را به ما عنایت کرد.

امام جمعه بندر انزلی مجموعه ناظران شورای نگهبان را مجموعه‌ای حساس دانست و تصریح کرد: وجود مجموعه شورای نهگبان یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

ایشان با اشاره به اقداماتی که هم در گذشته و هم امروز علیه شورای نگهبان انجام می‌شود ابراز داشت: اقدام ناظران شورای نگهبان در مسیر صیانت از انقلاب و انتخابات امری پسندیده و بابرکت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز پس از گذشت چهار دهه به بلوغ و تکامل رسیده است عنوان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری در بیانیه “گام دوم انقلاب” فرمودند، انقلاب یک پدیده زنده است.

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به اینکه انسان در چهل سالگی باید سنجیده‌تر از گذشته عمل کند گفت: در حال حاضر که جمهوری اسلامی به چهل سالگی رسیده است باید اقداماتی بی‌نقص و یا کم‌‌نقص‌تر انجام دهد و همانطور که مقام معظم رهبری در یادداشت اخیر خود فرمودند، اشتباهات گذشته خود را جبران کند.

ایشان با اعلام اینکه ملت ایران امروز ملتی آگاه و بابصیرت است خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و حضور در میدان مقابله با فتنه اقتصادی ۹۶ نشانه همین آگاهی و بصیرت مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه امروز شرایط جامعه شرایطی حساس است تصریح کرد: امروز ملت ایران بابصیرت خود جریانات سیاسی را از نظام اسلامی تفکیک می‌کند و وجود مشکلات در کشور را به پای نظام اسلامی نمی‌نویسد.

بیانیه گام دوم انقلاب باید به خوبی برای جوانان تبیین شود

امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه اخیر خود این مطلب را به جوانان ایران اسلامی رسانده‌اند که باید در دهه پنجم انقلاب با قدرت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند افزود: بیانیه “گام دوم انقلاب” باید به خوبی برای ملت ایران به ویژه جوانان تبیین شود‌.

ایشان نسل جوان را امید آینده انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز جوانان ایران اسلامی، جوانانی خلاق و کارآمد هستند که توانایی آن‌ها سبب تحقق هرچه بهتر اهداف انقلاب اسلامی ‌می‌شود‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مسئله ولایت‌فقیه و حاکمیت ولی‌فقیه اظهار داشت: امروز همه ما موظف و مسئول هستیم تا بحث تبعیت از ولی‌فقیه را در جامعه تبیین کنیم.

دشمن به دنبال طراحی یک فتنه جامع علیه جمهوری اسلامی است

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به جایگاه ولایت‌فقیه انجام داده است گفت: دشمن می‌داند که جایگاه ولایت‌فقیه و نقش ولی‌فقیه تنها جایگاه و نقشی است که با قدرت از اهداف انقلاب دفاع و صیانت می‌کند.

ایشان با اعلام اینکه دشمن به دنبال ایجاد فاصله میان امت و ولایت است خاطرنشان کرد: پیروزی جمهوری اسلامی سبب کاهش قدرت دشمنان اسلام شد و امروز همه آن‌ها در تلاش هستند تا قدرت از دست‌ رفتشان را پس بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه عموم مردم باید نسبت به ایجاد فتنه ۹۸ هوشیار باشند تصریح کرد: دشمن به دنبال طراحی یک فتنه جامع است و ما موظف هستیم تا با تبعیت از مقام معظم رهبری در مقابل توطئه دشمنان بایستیم.

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به اینکه در دوران فتنه به دلیل غبارآلود بودن فضا، تصمیم‌گیری سخت است عنوان داشت: تبعیت از ولی‌فقیه تنها راه عبور از فتنه‌ها است.

انتهای پیام/