به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی چهل سال پر افتخار را در سایه مکتب اسلام پشت سر گذاشته است.
 
امام جمعه بندرانزلی با اعلام اینکه ایران در زمان حکومت پهلوی تحت سلطه کشورهای استکباری قرار داشت عنوان تصریح کرد: شهادت عالم بزرگی مانند میرزاکوچک جنگلی سند سلطه بیگانگان بر کشور ایران در زمان حکومت طاغوت است.
 
ایشان استقرار حاکمیت الله را ثمره برپایی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران سبب شد تا به جای حکومت استبدادی، حکومتی اسلامی به رهبری رهبران الهی در ایران مستقر شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اشاره به پیشرفت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و رهبری داعیانه مقام معظم رهبری ابراز داشت: پیشرفت‌های عظیم جمهوری اسلامی دوستان را به تحسنین و دشمنان را به یاوه‌گویی و ترس واداشته است.
 
امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه پیشرفت‌های جمهوری اسلامی عمدتاً توسط جوانان ایران اسلامی محقق شده است تصریح کرد: پیشرفت نیروهای مسلح سبب افزایش قدرت‌های بازدارندگی جمهوری اسلامی شده است.
 
ایشان با تاکید بر اینکه کارشناسان و تحلیل‌گران آمریکایی اعتراف کردند که سلاح‌های جمهوری اسلامی آمریکا را هراسان کرده است افزود: آن‌ها اعتراف کرده‌اند که هیچ کشوری نتوانسته است مانند ایران آمریکا را به چالش بکشد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها، اعراب سعودی کودن و شیرده را به عنوان سپر خود قرار داده‌اند گفت: در کنار تمام تلاش‌های دشمن علیه ایران، برخی افراد کوته‌بین در داخل کشور این شبهه را ایجاد می‌کنند که با وجود مشکلات اقتصادی چرا باید برای ساخت تجهیزات دفاعی هزینه کنیم.
 
امام جمعه بندرانزلی شبهه افکنان داخلی را پیاده نظام دشمنان خارجی دانست و خاطرنشان کرد: مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی می‌دانند که با تلاش مسئولان و صبر مشکلات اقتصادی برطرف می‌شود.
 
ایشان توان دفاعی جمهوری اسلامی را ضامن امنیت کشور و منطقه دانست و عنوان داشت: ایران اسلامی بارها اعلام کرده است که در کمال صلح در کنار کشورهای منطقه حضور دارد اما اگر دشمنی علیه جمهوری اسلامی اقدام کند پاسخ دندان‌شکنی می‌گیرد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه جمهوری اسلامی با وجود تمام تحریم‌ها به پیشرفت خود ادامه می‌دهد گفت: الحاق ناوشکن “سهند” و زیردریایی‌های “فاتح” و “غدیر” بخشی از این پیسرفت‌ها است.
 
امام جمعه بندرانزلی با اشاره به اینکه امروز دشمن متوجه شده است که اگر علیه جمهوری اسلامی اقدام کند منافع خودش و کشورهایش در منطقه مورد تهدید قرار می گیرد افزود: سران نظامی آمریکا در روزهای اخیر اعتراف کرده‌اند که نمی‌توانند با جمهوری اسلامی وارد جنگ نظامی شوند.
 
ایشان با تاکید بر اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی در مقابل ملت دلاور ایران ابراز عجز می‌کنند تصریح کرد: این اقتدار و سربلندی نتیجه حضور نیروهای انسانی متعهد و شجاع و همچنین تجهیزات دفاعی پیشرفته است.
 
انتهای پیام/