امام جمعه موقت بندرانزلی گفت : دغدغه مندی، دشمن شناسی و عمل گرایی سه ویژگی مهم بسیجیان است که باید  حفظ گردد تا روز به روز شکوفایی اش بیشتر شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی ، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق ایران عقیده در جایگاه امامت جمعه موقت این هفته شهرستان با اشاره به آغاز هفته وحدت در روزهای جاری خاطر نشان کرد: هفته وحدت به عنوان یک اصل و فرصتی برای طرح مبانی جهان اسلام است.

وی در ادامه افزود: تفرقه در بین مسلمین جهان از نقشه های شوم دشمنان است که وحدت اسلامی را نشانه رفته اند ، لذا مهمترین اصل در جهان اسلام ، وحدت اسلامی است و باید وحدت و یکپارچگی در مقابل استکبار مد نظر جهان اسلام باشد.

امام جمعه موقت بندرانزلی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با مدال آوران پارالمپیک تصریح کرد: استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه های بین المللی می تواند ایران را به جایگاه واقعی اش برساند که متاسفانه استفاده از چنین ظرفیتی مقفول مانده است و باید از چنین امتیازی بیش از گذشته استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده همچنین به آغاز هفته بسیج نیز اشاره و اظهار کرد: اخلاص و معنویت در بسیج است که او را به عنوان یک شجره طیبه معرفی می کند ، بسیج بدون نام و نشان بین مردم حرکت می کند و حضور بسیج در صحنه های مختلف به عنوان خط شکن، موثر ترین نیرو است.

وی که معتقد بود دغدغه مندی، دشمن شناسی و عمل گرایی سه ویژگی مهم بسیجیان است تاکید کرد: باید چنین ویژگی هایی حفظ شده تا روز به روز شکوفایی اش بیشتر شود.

امام جمعه بندرانزلی در ادامه به شکست تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نیز اشاره و خاطر نشان کرد: آمریکا نتوانست به اهدافش برسد ، آگاهی آحاد مردم و بلوغ فکری آنان در مقابل این جنگ روانی بسیار بالا بود و فهم و بصیرت مردم بود که دشمن را به عقب راند و نقشه هایش را خنثی کرد و دیگر دنیا می داند که نقش ایران در منطقه نقشی محوری است. 

*عدم نظارت صحیح مهمترین دلیل نابه سامانی بازار است

” عدم نظارت صحیح مهمترین دلیل نابه سامانی بازار است ” این جمله ای بود که حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده با تاکید بر آن افزود : عدم نظارت صحیح گران شدن هر روزه احتیاجات مردم را به دنبال داشته است و نهادهای صنعتی باید نظارت بیشتری بر بازار داشته و آن را کنترل کنند.

وی که معتقد بود اجرا و عمل به اقتصاد مقاومتی می تواند بازار و اقتصاد را از بن بست نجات دهد تصریح کرد:باید با مدیران فاسد و مفسدین اقتصادی مبارزه کرد و بدون کوچکترین ارفاقی ضمن دستگیری ، با آنان به شدت برخود شود.

امام جمعه موقت بندرانزلی در پایان تاکید کرد: ایمان ، تجربه ، تخصص و تعهد از شروطی است که باید برای انتخاب هر مسئولی از جز تا کل ، از دهیار تا وزیر مد نظر قرار گیرد که متاسفانه جریانات سیاسی با عدم توجه به این اصول باعث ایجاد فساد و ناهنجاری های مدیریتی و اقتصادی می شوند و نظام اسلامی به فساد متهم می شود.