به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی، استادیاران، سرمربیان و مربیان صالحین و فرماندهان پایگاه های شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین دیدار کردند و در رابطه با مسئله عفاف و حجاب و کمرنگ بودن این موضوع و فعالیت دستگاه ها مطالبی بیان نمودند.

امام جمعه بندرانزلی نیز در این نشست ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) که روز دختر نامگذاری شده بر ضرورت تاسی به سیره، فرهنگ و سبک زندگی اهل بیت (ع) و ترویج آن در جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در رابطه با مسئله امر به معروف و نهی از منکر خواستار حضور عموم افراد جامعه خصوصا خواهران در این فریضه شد و اظهار کرد: با برنامه ریزی، تدوین یک طرح جامع، همکاری و هفکری؛ خانم ها می توانند در بخش خواهران حلقه های صالحین بسیار اثر گذار باشند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید با کمک به ستاد امر به معروف و نهی از منکر این ستاد را فعال تر کرد، خاطر نشان کرد: افرادی باید بیایند و پای کار باشند که ضمن داشتن آمادگی از انگیزه کافی برخوردار باشند.

امام جمعه بندرانزلی در رابطه با برگزاری حلقه های صالحین و مباحث مطرح شده و جدیت در کارهای محتوایی حلقه صالیحن نیز به بیان نکاتی پرداختند.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی بروی آنها کلیک کنید