به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی، جناب سرهنگ جمشید اصحابی؛ فرمانده سپاه پاسداران ناحیه شهرستان انزلی به همراه حجت الاسلام والمسلمین مهدی زاده؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و همچنین اعضای حفاظت اطلاعات سپاه بصورت جداگانه با حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین دیدار کردند.

امام جمعه بندرانزلی در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن ماه پرفضیلت رجب تصریح کرد: ماه رجب ، ماه مناجات و دعاست، سعی شود از این فرصت استفاده کرده و از برکات این ماه بهره کافی برای آخرت خودمان برداشت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین مجموعه سپاه پاسداران را یک مجموعه پا به رکاب نظام اسلامی دانست و گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون هر زمانی که مشکلاتی پیش آمد سپاه پاسداران پا به میدان گذاشت و موانع را برطرف نمود.

وی در ادامه سخان خود وظایف سپاه را یک توفیق جبری قلمداد کرد و افزود: در مجموعه ای که شما انجام وظیفه میکنید فرصت استراحت ندارید، چه نیاز نظامی و یا اقتصادی و فرهنگی باشد شما در صف اول رفع مشکلات و موانع هستید و ذیل فرماندهی مقام معظم رهبری مأموریت هایی که داده میشود را انجام میدهید، لذا امسال که بعنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده از سپاه پاسداران انتظار میرود با جدیت هر چه تمام تر آن را به ثمر رساند.

همچنین امام جمعه انزلی در جمع اعضای حفاظت اطلاعات بیان کرد: مجموعه حفاظت اطلاعات یک مجموعه مهم و موثری است و کار حفاظت هم حساس و هم دقیق می باشد و به این علت حساس است که به لحاظ آن مسئولیتی که به عهده ی شماست باید مراقب باشید ، و دقیق است بخاطر اینکه از لحاظ شرعی باید چهار چوب را رعایت کنید.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین تاکید کرد: در مواجه با تخلف باید براساس چهارچوب شرعی عمل شود، هیچ کس مجاز نیست در راه معصیت از دیگری اطاعت کند.

وی در پایان سخنان خود در خصوص انتخابات متذکر شد: در یک شرایطی مانند انتخابات مسئولیت حفاظت اطلاعات خیلی سنگین است، لذا مسائل را در موضوع های مختلف رصد کنید و به این موارد حساس باشید.