به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندر انزلی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالجواد شمس‌الدین امروز در جمع ناظران شورای نگهبان در آستانه اشرفیه اظهار داشت: اخلاص در عمل مهم‌ترین مسئله در انجام امورات است.

امام جمعه بندر انزلی رعایت اخلاص در عمل را امری مهم و موکد دانست و خاطرنشان کرد: بنا به فرموده حضرت زهرا(س) اگر کسی چهل روز اخلاص در اعمال داشته باشد، خداوند درهای حکمت را به روی او می‌گشاید.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین علمای بزرگی چون امام خمینی(ره) را نمونه‌ای از انسان‌هایی دانست که همواره اخلاص در عمل را رعایت می‌کردند و گفت: فرمایشات امام راحل در عین سادگی، راهگشای بسیاری از امور بود.

دشمنان در تلاش هستند تا چهره حکومت منحوس پهلوی را برای مردم بزک کنند

ایشان با اشاره به اخلاص و معرفت امام خمینی(ره) در مسیر قیام برای خدا خاطرنشان کرد: امام راحل برای خدا قیام کرد، برای خدا سخن گفت و همین امر سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه امروز دشمنان در تلاش هستند تا چهره حکومت منحوس پهلوی را برای مردم بزک کنند افزود: اگر امام خمینی(ره) و انقلاب ایشان نبود، مشخص نمیشد که آینده این کشور به کجا کشیده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: چهل سالگی زمان رسیدن به رشد و کمال است.

ایشان با اعلام اینکه به فرموده امام خمینی(ره)، جمهوری اسلامی یک موهبت الهی است تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که انقلاب اسلامی توانسته است تحولات عظیمی در جهان ایجاد کند.

امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر اینکه قیام امام خمینی(ره) دارای ماهیت الهی و دینی است ابراز داشت: مبانی انقلاب اسلامی با فطرت انسان‌ها تناسب کامل دارد و برگرفته از مفاهیم اصیل اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی رو به پیشرفت و تعالی حرکت می‌کند اظهار داشت: ماهیت انقلاب اسلامی مبداء مشروعیت اقداماتی است که در نظام جمهوری اسلامی انجام می‌شود‌.

شکر نعمت انقلاب و نظام اسلامی باید برای ما نصب‌العین باشد

ایشان با اعلام اینکه انقلاب اسلامی متکی به اصل ولایت الهی است خاطرنشان کرد: اعتقاد به و مسئله ولایت فقیه یکی از عوامل زنده ماندن و پویا بودن انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بندر انزلی دارا بودن پایگاه مردمی را یکی از عوامل پویایی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که مردم در عرصه‌های مختلف از انقلاب اسلامی و مبانی آن دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه امروز همه ما باید شاکر نعمت جمهوری اسلامی باشیم ابراز داشت: شکر نعمت انقلاب و نظام اسلامی باید برای ما نصب‌العین باشد.

ایشان با اعلام اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید اقداماتمان را با توجه بیشتری انجام دهیم گفت: امروز شاهد هستیم که برخی اقدامات نمایندگان مجلس و دولت در شان انقلاب اسلامی نیست‌.

انتهای پیام/