به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان انزلی به همراه پرسنل اداری خود با حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین دیدار کردند.

امام جمعه بندرانزلی در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر از زحمات مجموعه بنیاد شهید شهرستان خاطرنشان کرد: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جهات مختلف دنیوی و اخروی فضیلت فراوانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با اشاره به جایگاه خانواده شهدا و ایثارگران گفت: امروزه احساس میشود که به مرور زمان ارزش حقیقی و جایگاه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در بین مردم جامعه کمرنگ می شود و برای رفع آن مجموعه ی شما مسئول می باشد.

وی با بیان اینکه برای حفظ شأن جانبازان و ایثار گران باید کار مفیدی انجام شود ، افزود:نسبت به جانبازان و ایثار گران ،آن کار لازم برای فرهنگ سازی و برای تجلیل آنها کوتاهی هایی شده است.و لازم است که یک کار مفیدی انجام شود ،همچنین از ظرفیت نماز جمعه میتوانید استفاده بهتری در این جهت داشته باشید.

امام جمعه ی بندر انزلی تاکید کرد: فرزندان و یادگاران شهداء نباید فراموش شوند و به اندازه پدر و مادر شهدا جویای مشکلات زندگی آنها باشید.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در پایان این دیدار متذکر شد:تقریباً سه سالی از حضور بنده در این شهرستان میگذرد و در طول این مدت مردم از روند ساخت گلزار شهدا گله مند بودند مسئولین نیز هر سال میگویند، که امسال تکمیل گلزار شهدا را به پایان میرسانیم اما هیچ پیشرفتی تاکنون حاصل نشده،مجموعه بنیاد شهید این مسئله را بطور جدی پیگیری کند و روند ساخت گلزار شهدای انزلی را خودش به عهده بگیرد.

گفتنی است پیش از سخنان امام جمعه بندرانزلی آقای شهریار ایلچی؛رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان انزلی به بیان گزارشی از اقدامات و برنامه های آتی مجموعه خود برای خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران بیان کردند.