به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی ، امام جمعه موقت بندرانزلی در خطبه های این هفته نماز جمعه انزلی ، به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص رشد پیشرفت علمی کشور اشاره و تصریح کرد: با وجود اینکه پیشرفت های خوبی شده ، اما سرعت رشد این پیشرفت ها کند است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق ایران عقیده با تشکر از حضور پرشور مردم همیشه درصحنه در راهپیمایی ۱۳آبان گفت:به فرمایش امام راحل (ره) روز ۱۳آبان ماه انقلاب دوم بود .

وی با اشاره به ۱۴آبان و روز فرهنگ عمومی گفت: نباید از فرهنگ عمومی به سادگی گذشت و درصورتی که جلوی آسیب ها گرفته نشود، به یک فرهنگ تبدیل خواهد شد .

امام جمعه موقت بندرانزلی با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب، فرهنگ را شالوده حرکت نظام اسلامی برشمرد و تاکید کرد:فرهنگ مبدا خوشبختی و بدبختی انسان هاست و هویت جامعه را نشان می دهد لذا غربی ها درتلاش برای تغییر فرهنگ جامعه اسلامی ایران هستند و باید به این موضوع توجه کرد که درصورت آسیب دیدن فرهنگ اسلامی ، موجودیت کشور نیز به خطر خواهد افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق ایران عقیده در بخش دیگری از سخنان خود به انتخاب رئیس جمهور لبنان اشاره کرد گفت: ایشان از کسانی هستند که به جریان حزب الله بسیار نزدیک اند فلذا اننخاب میشل عون به عنوان رییس جمهوری لبنان برای خاورمیانه مایه قوت قلب است و خیلی از معادلات را بر هم می زند.

وی با اشاره به نزدیکی میشل عون به جبهه حزب الله افزود: سران رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش می خواستند جبهه مقاومت را در هم بشکنند اما نتوانستند.

امام جمعه موقت بندرانزلی همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان و دانش جویان نیز اشاره کرد و گفت :نگرانی رهبری از عدم ارائه ۷۰ جلد کتاب و اسناد با عنوان لانه جاسوسی آمریکا در مراکز علمی باید برطرف شود.

حجت الاسلام و المسلمین ایران عقیده همچنین اضافه کرد:عده ای می خواهند چهره انقلابی را در کشور ضعیف کنند و با وجود اینکه دشمنی های آمریکا را می ببنند آن را نمی پذیرند اما بدانند ارتباط با آمریکا جز سر شکستگی برای ما چیزی نخواهد داشت وقطعا ارتباط با آمریکا در جهان چهره ایران را در جهان تضعیف می کنند.