به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندر انزلی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین صبح امروز در نشست شورای فرهنگی روستا و محلات شهرستان بندر انزلی اظهار داشت: فرماندار محترم با دلسوزی فراوانی پیگیر رفع مشکلات شهرستان است.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه مسئول پیگیری مسائل فرهنگی در عموم شهرستان‌ها امام جمعه است عنوان داشت: انجام امورات فرهنگی در جامعه یک کار تخصصی بوده که متاثر از عوامل مختلفی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با تاکید بر لزوم توجه ویژه به تربیت نسل جوان و آینده‌سازان نظام اسلامی خاطرنشان کرد: اگر ما گاهی به برخی مسائل انتقاد می‌کنیم به این دلیل است که احساس مسئولیت می‌کنیم و درباره انجام دقیق امور دغدغمند هستیم.

ایشان با بیان اینکه باید اقداماتی انجام شود تا مردم ارتباط بیشتری با مساجد داشته باشند تصریح کرد: به طور مثال اگر قرار هست کتابخانه عمومی در منطقه‌ای ایجاد شود، آن را در مساجد ایجاد کنند تا هم هزینه‌ای برای ساخت بنای جدید پرداخت نشود و هم مردم بیشتر با مساجد در ارتباط باشند.

امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر اینکه مجموعه‌هایی که در مدارس فعالیت فرهنگی می‌کنند باید از موازی کاری پرهیز کرده و با اتحاد بایکدیگر فعالیت کنند افزود: این مجموعه‌ها باید مخاطبان خود را به درستی بشناسند و اقداماتی را انجام دهند که بازدهی مناسب داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در حوزه جوانان و نوجوانان باید به طور تخصصی انجام شود گفت: آمادگی لازم جهت اجرای مناسب طرح شورای فرهنگیدر روستا و محلات وجود دارد.

ایشان با اعلام اینکه مجموعه‌های فرهنگی باید با انسجام و وحدت فعالیت کنند خاطرنشان کرد: عدم انسجام و فعالیت‌های فرهنگی موجب موازی کاری و عدم بازدهی مناسب آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/