به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی ، ریاست اداره کتابخانه ها و کتابداران شهرستان با حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین دیدار کردند
امام جمعه انزلی در ابتدا این دیدار با تقدیر و تشکر از زحمات کتابداران ، کار و خدمت آنان را مقدس برشمرد و تصریح کرد: وظیفه ی اصلی که ما نسبت به کتابخوانی داریم بسیار مهم و حائز اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با ابراز تاسف بیان کرد: متاسفانه معقوله کتابخوانی در کشور ما غریب و مظلوم جلوه داده شده است

وی تاکید کرد: ایجاد رغبت در مردم خصوصاً قشر جوانان، نوجوان و کودکان بسیار مهم بوده و این مسولیت شما را سنگین میکند و باید تلاش بیشتری انجام دهید.

در ادامه این دیدار امام جمعه انزلی متذکر شد: اگر متولیان هر مجموعه ای دلسوزی لازم را نداشته باشند، دیگران برایشان کاری نمیکنند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با اشاره به اینکه مجموعه کتابداران باید خودشان را ارزیابی کنند خاطر نشان کرد: یکی از سنجش هایی که باید انجام دهید این است که ببینید تاکنون چقدر توانسته اید بر روی مردم اثر گزار باشید تا آنها هم، از کتابخوانی استقبال کنند.

وی اظهار کرد: اگر دید ما نسبت به مردم و جوانان دلسوزانه باشد و یا با آنها ارتباط برقرار کنیم، آنها هم براساس رفتار ما تشویق به کتابخوانی میشوند و این امر موثر میباشد.

همچنین امام جمعه انزلی بیان کرد: در کنار کارهای جاری سازمانی، طرح جدید و ایده مناسب را هم در نظر داشته باشید و در عین حال دچار روزمرگی نخواهید شد و این رغبت بیشتر به شما میدهد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در پایان سخنان خود به فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای امروز، فضای تبلیغات خیابانی نیست، باید مجموعه ی شما در فضای مجازی تبلیغ بیشتری راجب کتابخوانی انجام دهد.