به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی، به مناسبت دهه کرامت اجتماع مردمی عفاف و حجاب پس از مراسم استقبال از خدام آستان قدس، با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در گلزار شهدای شهرستان برگزار شد.

امام جمعه بندرانزلی در این مراسم اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب جهت ارائه ی چهره ای غیر دینی همراه با بدحجابی و بی حجابی در جامعه ما تلاش های گسترده ای می کنند و با تبلیغات گسترده می خواهند القاء کنند دین داری، عفاف و حجاب از جامعه اسلامی ما کمرنگ می شود، این حضور گسترده ی خواهران محجبه، مومنه و انقلابی بیانگر شکست نقشه ها و توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین افزود: آنچه گاهی اوقات در جامعه ما ظهور و بروز پیدا می کند، طراحی های سوء دشمنان است نه حقیقت جامعه ما؛ حقیقت، ایمان قوی مردم و حضور آنها در صحنه های اسلامی و انقلابی است.

وی ضمن خیر مقدم به سفیران حرم رضوی و حاملان پرچم متبرک حرم حضرت علی بن موسی رضا(ع)، بیان کرد:  خدام آستان قدس اذعان داشتند بالا ترین میزان استقبال از این سفیران نورانیت و معنویت بین استان های کشور در استان گیلان صورت می پذیرد که این نشان از عمق دیانت و محبت مردم ما به اهل بیت(ع) است؛ محبت مردم گیلان نسبت به اهل بیت(ع) برخلاف تبلیغات دشمنان عمیق و دیرینه است.

گفتنی است مراسم استقبال مردمی از خدام نیز با حضور جمع کثیری از مردم ولایت مدار انزلی برگزار گردید و سیل جمعیت، خدام امام رضا (ع) را از مسجد قائمیه به سمت گلزار شهدای انزلی همراهی کرد.