به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی،حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق ایران عقیده در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان با اشاره به مسئله قناعت و حرص خاطر نشان کرد:  انسان اگر قناعت را در زندگی خود الگو قرار دهد خدواند سبحان اعمال ناقص انسان را میپذیرد و عزتمندی و ارزشمندی را در اسنان فراهم میکند و او را سعادتمند میکند و اگر خدای نکرده انسان صفت حرص را در خود ایجاد کند از ایمان و آخرت دور شده و از دایره ی دین داری خارج میشود.

امام جمعه موقت انزلی با اشاره به توطئه های متعدد دشمنان نظام و انقلاب اسلامی  در ادوار مختلف تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی با گوشت و پوست مردم ایران عجین شده و درخت تنومند انقلاب، بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

حجت الاسلام محمد صادق ایران عقیده در نماز سیاسی و عبادی جمعه این هفته شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: ملت ایران تا آخر پای انقلاب و ارمانهای امام راحل ایستاده اند و تا زمان تحویل پرچم این نظام مقدس به دست صاحب اصلی آن،  در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی خواهند کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشگاه امام حسین(ع) افزود: دشمن برای مقابله با نظام اسلامی جنگ اقتصادی و روانی  را به راه انداخته و با ادامه تحریم، گرانی و دیگر معضلات اقتصادی سعی در وارد آوردن فشار به مردم را  دارد تا از داخل به این نظام مقدس ضربه بزنند .

امام جمعه موقت انزلی با بیان اینکه ایجاد بعضی از معضلات اقتصادی با هدف قرار دادن مردم در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی است تاکید کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری دشمنان با ایجاد فضای روانی و دروغ پراکنی و بزرگنمایی مشکلات مردم در سایت ها ورسانه ها و فضای مجازی در تلاش برای گمراهی مردم هستند.

حجت الاسلام محمد صادق ایران عقیده با تاکید بر اینکه مسئولان در هر جایی وظیفه دارند مشکلات مردم را رفع کنند گفت: نباید اجازه داد که مطالبات به حق مردم به تجمع و اعتراض ختم شود و هر مسئولی در هر مقامی باید در فکر رفع مشکلات مردم باید.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی در مقابل دشمن آن را به عقب می راند تاکید کرد: مسئول نظام اسلامی باید در ویترین شیشه ای به مردم خدمت کند و نباید دسترسی مردم به مسئولین به سختی صورت پذیرد.

امام جمعه موقت انزلی با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت امام صادق (ع) گفت: اعتقادات ملت ایران یکی از حوزه هایی است که دشمن در تلاش برای وارد کردن ضربه به آن است و با شبهه افکنی در فضای مجازی با اعتقادات مردم بازی می کنند.

حجت الاسلام محمد صادق ایران عقیده با اشاره به فرارسیدن سالروز جنگ ۳۳ روزه لبنان خاطر نشان کرد: حزب الله لبنان با مقاومت خود ، درسی به رژیم صهیونیستی داد که هیچگاه فراموش نمی شود و ثابت کرد که مقاومت در مقابله با دشمن تا دندان مسلح هم جواب می دهد .