به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندر انزلی، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بندر انزلی ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنیم تا امسال مراسم زنگ انقلاب به صورت یک برنامه واحد و با حضور عموم دانش‌آموزان برگزار شود.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه برخی از مشکلات شهرستان بندر انزلی ناشی از مسائل سیاسی است عنوان داشت: مردم انزلی مردمی بافرهنگ و اهل فرهنگ هستند و مشکلاتی مانند شکستن صندلی‌های شهری ریشه فرهنگی ندارد.

ایشان با تاکید بر لزوم توجه به حوزه نیروی انسانی در آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که در برخی مدارس افرادی حضور دارند که کارآمدی لازم برای فعالیت در حوزه دانش‌آموزی را ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه نیروی انسانی مهم‌ترین بخش آموزش و پرورش است تصریح کرد: مشکلاتی نظیر کمبود برخی امکانات قابل رفع شدن است اما مشکلات حوزه نیروی انسانی نیاز به توجه ویژه دارد.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه امروزه مشکلات فراوانی در حوزه فرهنگی و اجتماعی در مدارس وجود دارد ابراز داشت: متاسفانه وضعیت برخی از مدارس در حوزه فرهنگی فاجعه است.

 

انتهای پیام/