به گزارش www.SeyedShamsoddin.ir، آقای محمود یوسفی فر؛ ریاست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان به همراه معاونین و کارشناسان این مجموعه با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین؛ امام جمعه بندرانزلی دیدار کردند.

امام جمعه بندرانزلی در این دیدار ضمن تبریک به ریاست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان و تشکر از تلاش‌های ریاست سابق این مجموعه، اظهار داشتند: از اینکه این مسئولیت حساس به یک جوان سپرده شده بسیار خرسندیم و معتقدیم وجود انگیزه جوانی مولفه موثری در انجام فعالیت‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش یک بخش بسیار مهم در هر جامعه‌ای خصوصا در نظام اسلامی است و بار مسئولیتی در آن نسبت به مجموعه‌های دیگر بسیار سنگین تر است، خاطر نشان کردند: در شرایط کنونی که جامعۀ ما از جهات مختلف مورد هجمه دشمنان است، باید آثار پرورشی، تربیتی و آموزشی در مجموعه آموزش و پرورش برای افراد وجود داشته باشد.

ایشان برنامه ریزی دشمنان برای آموزش و پرورش را ناشی از اهمیت والای این مجموعه عنوان کردند و افزودند: افرادی که در این مجموعه مسئولیت دارند از مدیر یک مدرسه گرفته تا مسئول اداره، باید توجه داشته باشد که افراد از لحاظ اعتقادی، تحصیلی و رفتاری به گونه‌ای تربیت شوند که در تراز نظام اسلامی باشند.

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه کمی و کاستی‌های در آموزش و پرورش شهرستان وجود دارد، تصریح کردند: در رابطه با مدارس، دانش آموزان و کادر آموزش و پرورش و مربیان و معلمین مشکلات مادی و معنوی وجود دارد که باید بررسی و مرتفع شود.