به گزارش www.SeyedShamsoddin.ir، ریاست محترم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه رؤسای محترم ادارات تامین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره)،  فنی و حرفه‌ای، صمت و ارشاد اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین؛ امام جمعه بندرانزلی دیدار کردند.

امام جمعه بندرانزلی ضمن تبریک هفتۀ کارگر ، کارگر را به عنوان ارزشمندترین طبقه در جامعه، نیروی محرکه چرخه عظیم اقتصاد و حیات یک‏‎ ‎‏ملت برشمردند و گلایه کردند که متاسفانه از گذشته تاکنون برنامه‌ای برای تجلیل از کارگران نداشتیم درحالیکه همۀ شهرستان‌ها و استان‌ها برای این مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با تاکید بر لزوم طراحی کارهای فرهنگی برای قشر کارگری با توجه به سیاست‌های نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری، خاطرنشان کردند: باید قشر کارگر از لحاظ فکری، اعتقادی و فرهنگی تقویت شوند و این کار فرهنگی برای آنها اثر گذار باشد تا کارایی‌شان هم بالاتر برود.

امام جمعه بندرانزلی تاکید کردند: یکی دیگر از کارهای مهمی که می‌توانید انجام دهید این است که در هفتۀ کارگر یک جشن برای سال‌اولی‌ها بگیرید، کسانی که امسال نظام برای آن‌ها اشتغال ایجاد کرده است؛ ضمناً اگر کار فرهنگی رو کارگران تازه کار قطعاً اثرگذاری بیشتری خواهد داشت و تحول عظیمی در بخش کارگری چه در رابطه با خودشان چه در رابطه‌ با خانواده‌هایشان ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با تاکید بر اینکه از هر فرصتی باید برای نشان دادن اهمیت قشر کارگر استفاده کنید، افزودند: تلاش کنید تا ارتباط قشر کارگری با بدنۀ نظام و شماها که برای او‌ کار می‌کنید و حافظ منافعش‌ هستید بیشتر و منسجم‌ تر شود که در اینصورت قطعاً هم کارفرما‌ها و هم کارگران‌ راضی‌تر خواهند بود و هم بسیاری از مشکلات‌ سیستم اداری‌تان کم خواهد شد.