?امام جمعه بندرانزلی در دیدار دارنده مدال طلای پارالمپیک

?آرزو می کنم این مدال را حفظ و آن را تکرار کنید

?پایبندی به امور معنوی است که قهرمان را همیشه قهرمان نگه می دارد

?چشم ها متوجه شما است، از این فرصت برای انقلاب و اسلام استفاده کنید

?قدر خود را بدانید و سعی کنید الگو خوبی برای جوانان باشید

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی ، میثم علیپور؛ دارنده مدال طلای والیبال نشسته پارا المپیک ریوی برزیل با حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین دیدار کرد.

امام جمعه بندرانزلی در این دیدار با تقدیر از زحمات و تلاش های قهرمان میثم علیپور تأکید کرد: ورزشکاران قهرمان ، نماد شخصیت و هویت ملی و اسلامی مردم ایران هستند، لذا هر اقدامی در جهت گسترش ورزش قهرمانی بسیار باارزش است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین یکی دیگر از فوائد ورزش قهرمانی را ایجاد انگیزه در میان مردم به ‌ویژه جوانان برای روی‌آوردن به ورزش برشمرد و افزود: یکی از زوایای با ارزش تلاش قهرمانان ملی کشور در عرصه‌های ورزشی، نشان‌دادن دینداری و پایبندی به ارزش‌های اسلامی است.

وی همچنین خطاب به میثم علیپور گفت: آرزو می کنم این مدال را حفظ و آن را تکرار کنید ، اما بدانید که این مدال ها و افتخارات مسئولیت های جدیدی را برای شما به وجود می آورد.

امام جمعه بندرانزلی به حضور این قهرمان در مزار شهدا در هنگام ورودش به شهرستان نیز اشاره و عنوان کرد: با حضورتان در مزار شهدا و ادای احترام به مزار شهید مدافح حرم ، سردار جواد دوربین نشان دادید که نسبت به وظایف دینی خود آگاه هستید و این کار شما قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با بیان اینکه بالاتر از شهادت فیضی نیست و هیچ قهرمانی بالاتر از شهدا نیستند تصریح کرد: امور ظاهری و مادی دنیوی بدون معنویت هیچ هستند لذا پایبندی به امور معنوی است که قهرمان را همیشه قهرمان نگه می دارد و نامی نیک از انسان به یادگار می ماند.

وی همچنین خطاب به علیپور متذکر شد: با کسب این عنوان اذهان و چشم ها متوجه شما هستند و جوانان به شما نگاه می کنند و قطعا الگوی جمع کثیری از جوانان کشور شده اید لذا این بهترین فرصت است که برای کمک به دین و انقلاب از آن استفاده کنید.

امام جمعه بندرانزلی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: با شناختی که از شما دارم پیشنهاد بنده این است که سعی کنید با تشکیل مجموعه ای از قهرمانان با خود عهد ببنید برای اسلام ، انقلاب کار کنید که قطعا خداوند نیز مزد و اجر شما را خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین خاطر نشان کرد: قدر خود را بدانید و سعی کنید الگو خوبی برای جوانان باشید و متعهدانه عمل کنید و با عمل خود به دیگران ثابت کنید که می توان با چنین ویژگی های منحصر به فردی نیز ترویج دهنده ی اهداف اسلام و انقلاب بود.

وی در پایان نیز گفت: به هر حال امیدوارم خدای متعال ان‌شاءالله شما را موفق بدارد و بدانید که من دعاگوی شما هستم.

در ادامه این دیدار میثم علیپور ؛ دارنده مدال طلای والیبال نشسته پارا المپیک ریوی برزیل ، از امام جمعه بندرانزلی خواست که باری دیگر مدال قهرمانی اش را بر گردنش بیاندازد که حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین نیز پذیرفت.