به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی؛ حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین  در مراسم تودیع و معارفه فرماندار قدیم و جدید شهرستان با بیان اینکه در نظام اسلامی برای ارتقای دنیا و اخرت مردم تلاشها و مجاهدتها صورت می گیرد یادآور شد: همه موظفیم که تازمانی که به ما مسوولیتی محول می شود براساس فرمایشات بزرگان دین باید برای مردم تلاش کنیم و امیدواریم که این تغییر مسوولیت موجب تغییر چشمگیر در رفع مشکلات این شهرستان باشد.

حجت الاسلام شمس الدین در حضور استاندار گیلان مشکلات انزلی را مزمن برشمرد و گفت: این شهرستان از مشکلات مزمنی رنج می برد که مربوط به یک دوره و دو دوره اخیر نیست و در محرومیت است و با توجه به امکانات معنوی و مادی و شرایط جغرافیایی و جوانان نخبه که کمتر به انها میدان داده می شود باید انزلی درجایگاه های بالاتر از برخی شهرستاهای دیگر استان باشد.

وی تغییر و تحولات را طبیعی دانست و تصریح کرد: امیدواریم اگر کسی کوتاهی و نقصی در کارهایش داشته در سمت های بعدی انها را رفع کند و فرماندار جدید هم با اگاهی بیشتری این مسوولیت را بر عهده گرفته و تا روزی که هست آن را پیش ببرد.

امام جمعه انزلی با قدردانی از تلاش های استاندار گیلان گفت: چندی پیش جلسه ای در دیلمان با حضور تمامی مدیران ارشد استان و نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد ، جناب استاندار انزلی کم از دیلمان ندارد ، انتظار دارم در آینده به این شهرستان بیشتر توجه کنید زیرا توجه استاندار به شهرستان و رفع معضلات آن بسیار مهم است.

شمس الدین در پایان اظهار کرد: امیدوارم این تغییر و تحول منشا خیر و برکت باشد و به سهم خودم از تلاشهای صفرنژاد تشکر می کنم زیرا سعی داشته که هم مشکلات شهرستان برطرف شود و هم تعامل بین دستگاه ها افزایش یابد.