به گزارش www.SeyedShamsoddin.ir، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین؛ امام جمعه بندرانزلی در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تسلیت ایام سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام خونین پانزده خرداد و تبریک ایام پر برکت دهه کرامت و ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، اظهار داشتند: خون‌های فراوانی نثار انقلاب اسلامی شده و زحمات و مجاهدت‌های فراوانی شکل گرفته تا این نظام به رهبری امام(ره) و حضور مردم پیروز و مستقر شده و تاکنون ۴۳ سال از استقرار آن می‌گذرد؛ تمام تلاش دشمنان در طول این ۴۳ سال بر این بوده که این انقلاب را از هر راهی که می‌توانسته چه راه نظامی، چه راه فرهنگی و چه راه اقتصادی به زانو در بیاورد.

امام جمعه بندرانزلی افزودند: هجمه‌های مستمر گوناگون و گسترده که هنوز هم ادامه دارد نشان می‌دهد که دشمن در دشمنی و عنادش با نظام اسلامی کوتاه نیامده و همچنان در فکر براندازی نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین ادامه دادند: در شرایط اقتصادی فعلی و هدفمندی یارانه‌ها و اصلاح اقتصادی که دولت بر اساس قانون انجام داده دشمن از فرصت‌ها استفاده می‌کند تا با دامن زدن به بعضی از اخلال‌ها و القاء نارضایتی جوسازی کند.

امام جمعه بندرانزلی تصریح کردند: لذا باید توجه ویژه‌ای نسبت به تلاش‌هایی که امام(ره) در دوره حیاتشان انجام دادند و مقام معظم رهبری که پس از ارتحال امام(ره) سکاندار امت اسلامی شدند و این کشتی را در بین همه تلاطم‌ها و موانعی که سر راهش بود هدایت کردند و پیش بردند توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین خاطرنشان کردند: آنچه امروز از آسیب و نقصان و کاستی در بخش‌های مختلف داریم همه و همه معلول عملکردهاست نه معلول اداره جامعه توسط مقام معظم رهبری؛ اگر هرکدام از مجریان و مسئولان و ارکان نظام در بخش‌های مختلف به وظیفه‌شان به بهترین وجه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کنند قطعاً هیچ کاستی نخواهیم داشت و یا به حداقل خواهد رسید.

امام جمعه بندرانزلی ادامه دادند: به جرئت می‌توان گفت که در بعضی از بخش‌ها آنقدری که سوءمدیریت‌های گذشته به کشور ضربه زده دشمن نتوانسته ضربه بزند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین خاطرنشان کردند: در حال حاضر شرایط کشور از لحاظ کارهای بزرگی که دولت در بخش اقتصاد، جمعیت و مبارزه با فساد و همه حوزه‌های آسیب انجام می‌دهد بسیار ویژه‌ است و می‌طلبد که همه افراد و مسئولین و مجموعه‌های متعلق به نظام تمام سعی و تلاششان را بکنند که در راستای برنامه‌های دولت محترم و رهنمودهایی که مقام معظم رهبری ارائه می‌فرمایند حرکت کنند.

امام جمعه بندرانزلی خاطرنشان کردند: اگر می‌خواهیم انقلاب حفظ شود باید به وظیفه‌مان در راستای تحقق برنامه‌هایی که مقام معظم رهبری ارائه می‌فرمایند عمل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با تاکید بر اینکه مردم ما نشان داده‌اند که قدرشناس خدمات صادقانه هستند، تصریح کردند: علیرغم مشکلاتی که برای مردم در حوزه‌های مختلف پدید آمده و سوءمدیریت‌هایی که داشتیم و ضررهای اقتصادی که به مردم در طول ۸ سال گذشته وارد شد و واقعاً ضربات سنگینی بود، مردم بخاطر نظام، امام(ره) و مقام معظم رهبری صبر کردند و این نقطه قوت نظام ماست و باید کاری کنیم این اعتماد مردم به نظام و رهبری تقویت شود و سلب اعتمادی هم که از مدیران و دستگاه‌های متولی اداره کشور در بخشی از مردم پدید آمده باید با تلاش و برنامه‌های دولت محترم برطرف و اعتمادسازی شود.