به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی، مهندس رضا بلند پایه، رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان با جمعی از پرسنل خود به مناسبت هفته تشکیل بنیاد مسکن با حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین دیدار کردند.

امام جمعه انزلی در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از زحمات مجموعه بنیاد مسکن خاطر نشان کرد:مسئله مسکن از نیازهای ضروری و مهم مردم میباشد، اصل کار شما تهیه مسکن و ساخت مسکن برای نیازمندان است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با بیان اینکه امام (ره) بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰را برای تاسیس مسکن نیازمندان و محرومان برپا کرده و تاکید کرد: این یادگار امام(ره) باید حفظ شود زیرا میتواند بسیار برای نیازمندان کارگشا باشد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اکثر حوزه فعالیت بنیاد مسکن در روستاهاست، با مدیریت صحیح در روستاها میتوان قدم های بهتری برای مردمی که فاقد مسکن بوده و یا جوانانی که در شرف ازدواج هستند انجام داد و افزود:  با توجه به واگذاری مسئولیت اجرای طرح بوم گردی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قطعاً با بوم گردی و فراهم نمودن امکانات مختلف این کار شدنی است و با این طرح میتوان از مهاجرت مردم روستا به شهر جلوگیری کرد و حتی با برنامه ریزی صحیح عده ای از شهر به روستا نیز بازخواهند گشت.

امام جمعه انزلی در پایان سخنان خود در رابطه با هیئت امناء حساب ۱۰۰ امام (ره) بیان کرد: متاسفانه مدت طولانی است که جلسه هیئت امناء حساب ۱۰۰ امام(ره) تشکیل نشده و این باید تدبیر شود تا از ظرفیت هیئت امناء به خوبی استفاده گردد همچنین از کمک خیرین نیز بهره گیری شود تا در تامین مسکن روستایی سرعت لازم ایجاد گردد.