به گزارش www.SeyedShamsoddin.ir، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین؛ امام جمعه بندرانزلی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان که با حضور مدیرکل محترم کتابخانه‌های عمومی استان گیلان و فرماندار محترم در فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشتند: در بحث کتاب و کتابخوانی آسیب‌های فراوانی دیده‌ایم اما فرصت‌های زیادی داریم که می‌توانیم استفاده کنیم و هماهنگی لازم هم در شهرستان وجود دارد.

امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر لزوم تهیه طرح جامع کتابخوانی برای شهرستان، تصریح کردند: در این طرح باید آسیب‌ها، فرصت‌ها و هم انتظاراتی که از دستگاه‌ها داریم لحاظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین با بیان اینکه این طرح مدون با احصاء همۀ حوزه‌های شهر و روستا در شورای فرهنگ عمومی مصوب و ابلاغ خواهد شد، اضافه کردند: این کار بسیار مهم را باید با برنامه ریزی کارشناسانه در شهرستان پیش ببریم.
امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر اینکه از بی‌برنامگی در این حوزه آسیب‌های فراوانی دیده‌ایم، تصریح کردند: کرونا و فضای مجازی هم در سال‌های اخیر به فرهنگ کتابخوانی آسیب‌های زیادی وارد کرده و باید با شیوه‌هایی این آسیب‌ها را به حداقل برسانیم.