به گزارش www.SeyedShamsoddin.ir، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین؛ امام جمعه بندرانزلی به مناسبت سالروز ولادت باسعادت قمر بنی‌هاشم حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز از طرف رهبر معظم انقلاب با جانباز معزز ۴۰ درصد مهدی زهیدی و خانواده ایشان دیدار و از فداکاری، صبر و ایستادگی آنان تجلیل کردند.

امام جمعه بندرانزلی ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان و روز جانباز، اظهار داشتند: از طرف مقام معظم رهبری مأمور هستیم خدمت جانبازان عزیز برسیم و سلام ایشان را محضر شما و خانوادۀ شما ابلاغ کنیم و به خاطر صبر و تحملی که در برابر سختی‌ها و جانبازی‌ها داشتید تقدیر و تشکر کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین افزودند: ان‌شاءالله خداوند متعال سایۀ شما را بر سر جامعه ما مستدام بدارد و جامعه ما بهره بیشتری از تلاش‌ها و فعالیت‌های ورزشی شما ببرد و رسالتی که نظام اسلامی و انقلاب اسلامی داشته و برای همان به دفاع مقدس رفته‌اید و به درجه جانبازی نائل شدید را در جامعه تبلیغ کنید.

امام جمعه بندرانزلی خاطرنشان کردند: جامعۀ ما خصوصاً مجموعه‌های ورزشی که سفیران ما برای حضور در میادین داخلی و خارجی هستند باید همیشه در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند، لذا این تلفیق ورزش و تبلیغ آرمان‌های انقلاب بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین تصریح کردند: در آستانۀ انتخابات هستیم و الحمدلله مردم ما بواسطه آگاهی و بصیرت و درکی که از شرایط روز جامعه و منطقه و بین‌الملل دارند در عرصه‌های مختلف نظام مجدانه حضور پیدا کردند مثل ۲۲ بهمن که راهپیمایی‌های باشکوهی علیرغم تبلیغات سوء دشمنان داشتیم، دشمن خیلی فعالیت می‌کند و مقام معظم رهبری برای همۀ مردم جامعه خصوصاً کسانی که مخاطبی دارند مثل شما که ورزشکاران با شما ارتباط دارند این تکلیف را قرار دادند که همه را نسبت به حضور پای صندوق رأی ترغیب کنید.

امام جمعه بندرانزلی تاکید کردند: باید با شیوه‌های اثرگذار، مثلا با ورزشکارانی که زیر نظر شما تمرین می‌کنند با هم قرار بگذارید روز انتخابات دسته جمعی پای صندوق رأی بروید و تبلیغ کنید، به کوری چشم دشمنان این انتخابات از انتخابات‌های گذشته باشکوه تر برگزار خواهد شد تا حربه و توطئه‌های دشمنان نسبت به نظام اسلامی ما کارآمد نباشد.