به گزارش www.SeyedShamsoddin.ir، به مناسبت آغاز سال نو و تبریک ایام نوروز آقای مهدی خلیلی؛ شهردار محترم شهرستان به همراه آقای شعبان جعفری؛ ریاست محترم شورای اسلامی شهرستان و هیات همراه با حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین؛ امام جمعه بندرانزلی دیدار کرد.

امام جمعه بندرانزلی در این دیدار ضمن تبریک ایام نوروز، خدماتی که در این مدت در شهرداری ارائه شده را بسیار قابل تقدیر برشمردند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با بیان اینکه امیدواریم با شرایطی که در شهرستان پدید آمده و به مرور تکمیل می‌شود بتوانیم توسط نیروهای انقلاب بهترین خدمت را به مردم داشته باشیم، خاطر نشان کردند: چیزی که هم مقام معظم رهبری می‌خواهند و هم به تعبیری شایسته نظام و حق مردم می‌باشد این است که مردم لذت مدیریت اسلامی و انقلابی را در بخش‌های مختلف بچشند و این با رویکرد دولت جدید و شرایط کنونی شهرستان دور از دسترس نیست.

امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر اینکه یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه شود ثبات مدیریت در شهرداری است، متذکر شدند: در این ۷ سالی که در شهرستان هستم چند شهردار عوض شده؟ این به شهر خیلی آسیب می‌زند؛ کارهای شهری خصوصا در شهرستانی مثل انزلی که توریستی است و هم کمبودهایی از حیث زیرساخت دارد و هم باید دائما سرویس دهی به روز داشته باشد با شهرهای دیگر متفاوت است، لذا ثبات مدیریت خیلی مهم است و ان‌شاءالله شورای اسلامی شهر به این مهم توجه داشته باشند و این روند در مجموعه حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین افزودند: الحمدلله همانطور که گزارش ارائه کردید و دیده می‌شود، نوع مدیریت، بی حاشیه است و حواشی کم شده و مواردی که در فضای مجازی بیان می‌شود به مرور برطرف خواهد شد، مهم این است که کار انجام شود و مردم آن را لمس کنند.

امام جمعه بندرانزلی خاطر نشان کردند: در زمینه بازآفرینی شهری، پسماند و ارائه خدمات شهری، آسفالت، اصلاح معابر و زیرساخت‌ها؛ انباشته‌ای از گذشته مانده که نیاز به کار جهادی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین همچنین تاکید کردند: برای جمع‌آوری فاضلاب‌هایی که به تالاب ریخته می‌شود نیز باید فکری اساسی کنید؛ هم خوشایند نیست و هم شرعا جایز نیست.

امام جمعه بندرانزلی افزودند: بحث توریسم، گردشگری و مسافرینی که به شهرستان می‌آیند یک فرصت است، نباید این فرصت به تهدید تبدیل شود مخصوصاً امسال که سواحل باز شده؛ شهرستان از ساحل و امکاناتی در اختیارش هست درآمد خوبی میتواند حاصل کند و باید برای حضور مسافر و توریست جاذبه ایجاد نماید.