به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی، جمعی از کسبه بازار کاسپین به منظور گلایه از وضعیت نابه سامان بازار شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین دیدار کردند.

امام جمعه بندرانزلی در ابتدای این دیدار با تاکید بر داشتن توکل بر خدا تصریح کرد : رزق را خدا تامین میکند لذا بر او توکل کنید و ضمن تلاش در کارتان، از یاد خداوند متعال غافل نشوید.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با بیان اینکه از مشکلات شما بازاریان آگاه هستم و شرایط شما را درک میکنم و هم از طریق خطبه های نماز جمعه و هم به صورت حضوری به بعضی از مسئولان مربوطه متذکر شده ام تاکید کرد: لازمه این کار این است که خواسته های به حق خود را به روش صحیح از همه ی مسئولین مطالبه کنید و آنها باید پاسخگو باشند.

وی همچنین افزود: تا زمانی که انزلی جذابیت های لازم را برای جذب توریست نداشته باشد جنس رایگان هم بر روی دستان شما می ماند و نبودن زیر ساخت های مناسب دلیلی بر عدم جذب و توقف توریست می شود.

امام جمعه انزلی با اشاره به اینکه باید به این نکته نیز توجه داشت که قدرت خرید عمومی مردم نیز به شدت کاهش یافته است گفت: مشکل شما بحرانی است، مسئولین حقوق نمیگرند که تماشا کنند بلکه موظف اند به مطالبه شما رسیدگی کنند،قاعدتا جناب فرماندار و نماینده محترم مجلس ، اتاق اصناف ، اداره صنعت معدن و سایر دستگاه ها باید پیگیر و پاسخگو مشکل شما باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در پایان با اشاره به درخواست گسترش منطقه آزاد به کل شهرستان خاطر نشان کرد: من این موضوع را بارها با مسئولان مربوطه مطرح و پیگیری کرده ام لاکن در این خصوص علاوه بر موافقت رئیس جمهور محترم دیده می شود که برخی از مسئولان شهرستانی نیز موافق نبوده و جدیت لازم در پیگیری آن را ندارند.