به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی ، حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین شب گذشته در مراسم بزرگداشت یادواره شهدای سادات در گلزار شهدای فومن که به همت هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان برگزار شده بود اظهار داشت: در حال حاضر تبعیت از رهبری، هوشیاری و بصیرت، لازمه زنده نگه داشتن خون شهداست و دشمنان تمامی تلاش خود را کردند تا این مصداق باقی بماند.

امام جمعه بندرانزلی گفت:تجلیل و اکرام در دنیا و عالم آخرت برای انسانها مایه برکات و بسیارموثر و فریادرس است و در روایات هم از پیامبر(ص) آمده است هر کسی فرزندان من را اکرام کند در روز قیامت آنها را شفاعت خواهم کرد.

وی تصریح کرد: همه شهدای ما دارای ویژگی‌های خاصی هستند و اعتقاد دارم خداوند متعال شهدا را انتخاب کرده‌اند و مقام همه شهدای عالی است و آنها زنده هستند.

امام جمعه شهرستان انزلی با بیان اینکه  برای ایجاد، تثبیت و تداوم این انقلاب خون‌های مطهری ریخته شده است افزود: اگر شما وصیت‌نامه‌های شهدا را ملاحظه کنید توصیه و سفارشات زیادی را مشاهده خواهید کرد که در رأس همه سفارشات حمایت از امام(ره) و رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

شمس‌الدین با اشاره به اینکه شهدا برای آب، نان وخاک نجنگیده‌اند اعلام کرد: در وصیت‌نامه‌های شهدا بسیار تاکید شده است که اگر ما از زندگی دنیایی دست شستیم برای زنده نگه داشتن اسلام و ولایت‌فقیه است و این خط باید ادامه داشته باشد.

امام جمعه بندرانزلی دغدغه همه شهدا را زنده نگه داشتن اسلام و ولایت‌فقیه دانست و گفت: شهدا تمامی سعی و تلاش خود را کردند تا انقلاب ما به حکومت بعد از رحلت پیامبر(ص) دچار نشده و تاریخ دوباره تکرار نشود و شما بصیر و آگاه باشید زیرا بسیار سفارش کرده‌اند که امامت و ولایت را  در جامعه اسلامی تنها نگذاریم.

وی با بیان اینکه تبعیت محض از ولایت فقیه و رهبری در جامعه بالاترین مصداق است افزود: در حال حاضر تبعیت از رهبری، هوشیاری و بصیرت، لازمه زنده نگه داشتن خون شهداست و دشمنان تمامی تلاش خود را کردند تا این مصداق باقی بماند.

شمس‌الدین با اشاره به اینکه ایجاد تفرقه در جمهوری اسلامی و نفوذ دشمنان دو خطری است که جامعه ما را تهدید می‌کند گفت: دشمنان در مراسمات ترحیم شخصیت‌های بزرگ در کشور به‌دنبال ایجاد تفرقه هستند و این همان استراتژی برای به زانو درآوردن این انقلاب است وهمه ما باید مراقب باشیم در دام دشمنان قرار نگیریم.

امام جمعه بندرانزلی به سخنان مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمنان در کشور اشاره کرد و افزود: برنامه نفوذ دشمنان دو دسته از افراد را در کشور تعقیب می‌کند یک‌دسته مسئولان نظام و تصمیم گیرندگان کشور و دسته دیگر مردم هستند.

وی با بیان اینکه قرآن کریم در آیه ۹۲ از سوره نحل  به نفوذ دشمنان در مردم هشدار داده است خاطرنشان کرد: انسان‌های مومن حواسشان جمع باشد تا مورد نفوذ دشمنان قرار نگیرند.

انتهای پیام/