به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی ، حضرت حجت الاسلام والسملین شمس الدین در مراسم تقدیر از پرستاران نمونه بیمارستان شهرستان به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار ، با تبریک ایام دهه مبارک فجر و روز پرستار اظهار کرد: بنده به سهم خودم از تمامی عزیزانی که در طول سالهای گذشته در جهت توسعه، تجهیز و بهسازی بیمارستان انزلی تلاش کرده اند، تشکر و قدردانی میکنم.
(برای دیدن گزارش تصویری کلیک کنید)

حجت الاسلام والمسلمین با بیان اینکه کار در نظام و کشور جمهوری اسلامی ارزشمند است، افزود: فعالیت و خدمت رسانی به مردم با وجود همه کمبود ها اجر بالایی دارد.

وی با اشاره به پاداش های دنیوی و اخروی پرستاران در عرصه خدمت رسانی به مردم گفت: دست و پنجه نرم کردن با مشکلات و ارائه خدمات قطعا در نزد خداوند متعال پاداش و جایگاه والایی خواهد داشت.

شمس الدین گفت: کسی که بیمار می شود مورد عنایت پرودگار قرار میگیرد و در بسیاری از روایت ذکر شده است که بیماری موجبات رحمت پرودگار را فراهم می کند.

وی با تاکید بر ارزش شغل پرستاران، افزود: شما وقتی به یک بیمار کمک می کنید به کسی کمک میکنید که مورد توجه خداوند است.

امام جمعه انزلی با بیان اینکه تلاش مسئولان برای برطرف کردن مشکلات پرستاران است، خاطرنشان کرد: اجر مادی پرستاران هم ان شا الله در آینده بهتر خواهد شد.

وی همچنین افزود: بسیاری از افراد نقطه ضعف ها را در فضای مجازی بزرگ می کنند و این از آسیب ها را اجتماعی است، اما تغییرات در چند سال اخیر به خوبی مشهود و محسوس است.