به گزارش www.SeyedShamsoddin.ir، صبح امروز خدام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) به همراه پرچم متبرک بارگاه آن حضرت که در قالب سفیران کریمه اهل بیت(ع) به مناسبت دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) به شهرستان سفر کرده بودند، با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین؛ امام جمعه بندرانزلی دیدار کردند.

امام جمعه بندرانزلی در این دیدار اظهار داشتند: حضور پرچم‌های متبرک حرم حضرت معصومه(س) و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در دهه مبارک کرامت در شهرهای مختلف کشور، علقه‌ای که بین مردم و معصومین(ع) وجود دارد را تقویت می‌کند و حتی برای آن‌هایی که علقه‌ای ندارند فتح بابی می‌شود تا در مسیر اهل بیت قرار بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین خاطرنشان کردند: با توجه به شرایط امروز جامعه و تلاش‌ها و جسارت‌هایی که دشمنان می‌کنند، عنادهایی که دارند و حتی فیلمی که اخیراً به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) جسارت کردند و یا شبهه پراکنی‌های دیگری که انجام می‌شود، این حرکت شما و مردم را متوجه این ذوات مقدسه کردن خیلی اثربخش است و قطعاً در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و تلاش‌هایی که برای اثرگذاری روی اعتقادات مردم می‌کنند موثر است.

امام جمعه بندرانزلی تاکید کردند: لازم است در مقابل این رفتار دشمنان، این حضور خادمین حرم مطهر حضرت معصومه(س) و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در روز ولادت حضرت و توسل و تمسک و توجه مردم به آثار ائمه معصومین(ع) در قالب تصویر و کلیپ منتشر شود.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با تاکید بر لزوم پاسخگویی به شبهات از لحاظ استدلالی و فکری و هم از طریق جلوه‌های هنری، اضافه کردند:  کلیپ و تصویر و این قبیل فعالیت‌های هنری قطعاً امروز با توجه به وجود فضای مجازی بسیار اثرگذار است.

امام جمعه بندرانزلی ادامه دادند: منتشر شدن تصویر و کلیپ و فیلمی که نشان بدهد در هر شهری مردم وقتی با این پرچم‌های متبرک و مطهر مواجه می‌شوند چه شعف و تحول روحی در آن‌ها پدید می‌آید و چگونه به صاحب پرچم متوسل می‌شوند خیلی مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با تاکید بر اینکه تلاش‌هایی که دشمنان انجام می‌دهند نه تنها راه به جایی نمی‌برد بلکه خودش آغازی می‌شود برای کسانی که می‌خواهند بیایند با حقیقت آشنا شوند، خاطرنشان کردند: دشمنان اگر چیزی، کسی یا امری اثرگذار نباشد که با آن عنادی ندارند، با کسی عناد دارند و علیه کسی حرف می‌زنند که از او می‌ترسند.

امام جمعه بندرانزلی تصریح کردند: دشمنان اسلام در طول تاریخ نسبت به معصومین(ع) عناد داشتند و اگر بنا بود توطئه آن‌ها نتیجه بخش باشد باید آن حکام جاهلی که زمان خود ائمه بودند می‌توانستند این چراغ را خاموش کنند ولذا این نور هرگز خاموش شدنی نیست.