به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی ، به مناسبت آغاز سال جدید و تبریک ایام نوروز جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر انزلی با حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین دیدار کردند.

 
امام جمعه بندرانزلی در این دیدار با تبریک ایام نوروز و آرزوی موفقیت برای تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی مباحثی را پیرامون مسائل مدیریت شهری و انتخابات پیش رو مطرح کرد.

 
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در ابتدا با اشاره به سخنی از امام راحل (ره) تصریح کرد: ما مأمور به وظیفه هستیم، نه مأمور به نتیجه ، وقتی به وظایمان به درستی عمل کنیم و برای تحقق اهدافمان تلاش کنیم اگر نتیجه مطلوب نیز حاصل نشود در نزد خود و خدای خود رو سفید هستیم.

 
وی با بیان اینکه دنیا صحنه امتحان و آزمایش است تاکید کرد: باید نیت ها را خدایی کنیم ، اگر به حساب کسی در دنیا رسیدگی نشود قطعا در آن دنیا این کار انجام می شود ، نباید حساب و کتاب های آخرت را فراموش کرد.

 
*امیدواریم هیات های نظارت و هیات های اجرایی تقوا و عدالت را رعایت کنند

 
امام جمعه بندرانزلی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و گفت : متاسفانه برخی در فضای تبلیغات انتخاباتی به مسیری می روند که مد نظر اسلام و جمهوری اسلامی نیست ، امیدواریم هیات های نظارت و هیات های اجرایی تقوا و عدالت را رعایت کنند.

 
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با بیان اینکه عده ای نفعشان در نیامدن مردم به پای صندوق ها است افزود : ممکن است در آینده فضا به سویی برود که مردم نسبت به انتخابات بدبین شوند ، اما مردم باید علی رغم این کارها پای صندوق بیایند.

 
وی همچنین به سخنان رهبری در خصوص حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای اشاره و تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بی عدالتی های احتمالی را از بین می برد ، مردم اگر در صحنه های انتخابات حضوری پر شور داشته باشند نقشه کسانی را که طراحی های خاص برای انتخابات دارند را بی اثر می کند.

 
امام جمعه بندرانزلی در ادامه تاکید کرد : انتخابات باید با حضور همه ی حیف های خانواده انقلاب برگزار شود و نباید منحصر به جناح خاص باشد ، باید کاری کنیم ، باید کاری کنید و باید کاری کنند که همه ی مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

 
*عزم مردم برای شرکت در انتخابات باید جزم شود

 
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با اشاره به اینکه متاسفانه آمارهای شهرستان در انتخابات های گذشته آمارهای خوش آیندی نیست افزود: عزم مردم برای شرکت در انتخابات باید جزم شود اگر بر فرض هم همه چیز بر خلاف میل باشد بنا بر فرمایش رهبری حتی اگر نظام و رهبری را نیز قبول ندارند باید به صحنه بیایند.
گفتنی است آقایان امیر احمدی فرد ، شعبان جعفری ، موسی زنجانخواه و خانم مه سیما نصیری در این دیدار حضور داشتند و پیش از سخنان امام جمعه انزلی نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل شهری مطرح کردند.