به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی، ساعاتی قبل مراسم گردهمایی انقلاب در پرتو قرآن با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین و همچنین با حضور مسئولین و مردم ولابتمدار شهرستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) کوی انصار الحسین برگزار گردید.

امام جمعه بندرانزلی ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار کرد: همه مردم به تبعیت از فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی در روز ۲۱ بهمن ۵۷ با شکستن حکومت نظامی رژیم طاغوت و با اطاعت پذیری زمینه پیروزی نهایی انقلاب را فراهم آوردند.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر پایه حکومت صالحان تشکیل شده بود افزود: کارگزاران و مسئولان حکومت صالحان انسان های مومن انقلابی ولایتمدار و ساده زیست هستند و انقلاب اسلامی نیز با حمایت مردم و برای همین تشکیل شد .
وی با اشاره به اینکه در هرانقلابی فراز و نشیب وجود داشته و امکان کندی حرکت پدید می آید تصریح کرد: امام راحل در اواخر عمرشان خطاب به مردم تاکید داشتند که مواظب باشید انقلاب به دست نااهلان نیافتد چرا که اگر انسان های ناشایسته زمام امور جامعه را به دست بگیرند آن جامعه رو به افول خواهد رفت وآثاری مانند دگرگونی ارزش های الهی در آن جامعه پدید می آید.
حجت الاسلام و المسلمین با تاکید براینکه عدالت اجتماعی و عدالت الهی یکی از اصول بسیار مهم در نظام اسلامی است تاکید کرد: حکومت اسلامی ما باید حرکت به سمت عدالت گستری برود ویکی از موانع اجرای عدالت در جامعه اسلامی به فرمایش معصومین کشیده شدن مسئولان و اطرافیانشان به انحصار طلبی، امتیازخواهی و رانت خواری است لذا در جامعه ای که مدیر به دنبال این موارد باشد، باعث میشود فضای جامعه نیز آلوده و مسموم شود.
امام جمعه بندرانزلی با اشاره به اینکه مبارزه با تبعیض راه انقلاب است تاکید کرد :کسانی که با رانت چند هزار میلیاردی سرمایه پیدا می کنند جز زندگی اشرافی راه دیگری ندارند و اینها نمی توانند عدالت خواه بوده و به درد مردم برسند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که مردم ما همه ی مشکلات را تحمل میکنند اما از تبعیض و فساد ناراحتند تاکید کرد: مبارزه با فساد وتبعیض به عهده هر سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه است و نماینده مجلسی که می گوید اگر حقوق نماینده هفت میلیون نشود نماینده به دزدی می افتد او کی می تواند به دنبال عدالت بوده و با فساد مقابله کند؟
امام جمعه بندرانزلی تصریح کرد: نماینده ای که با خرید رأی به مجلس راه پیدا کرده و با دریافت رانت گرفتن به وزیر رای اعتماد می دهد نه آن مجلس به درد میخورد نه آن دولت.
حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین با بیان اینکه پس از گذشت ۳۹ سال از عمر انقلاب رهبر معظم انقلاب بار این همه خطاها را به دوش می کشد افزود: پرداختن به مسائل فرعی و نپرداختن به کارهای ضروری با امور بی اهمیت یکی دیگر از دلایلی است که مانع عدالت مسئولین می شود
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در طول سال های اخیر تنها راه علاج رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه را اجرای اقتصاد مقاومتی می دانند خاطر نشان کرد: تا کنون تنها کاری که انجام نشده اقتصاد مقاومتی است و تا توانستند ضد اقتصاد مقاومتی عمل کردند.
امام جمعه بندرانزلی با اشاره به اینکه انقلاب با آرمان های بلندی شکل گرفت تاکید کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی با وجود همه مشکلات معیشتی و اقتضادی در زندگی و تهدیدات ، همچنان پای اعتقاد به رهبری و امام راحل ایستاده اند و به تعبیر مقام معظم رهبری حضور مردم در ۲۲بهمن امسال حضوری چشمگیر و تماشایی خواهد بود.