به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی ، مسئولان بندرانزلی با امام جمعه شهرستان دیدار و با آرمان های امام و رهبری تجدید بیعت کردند. (گزارش تصویری)
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در دیدار مسئولان شهرستان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد : دهه فجر امسال با تغییر مدیریت سیاسی و اجتماعی شهرستان همراه بود که آن را به فال نیک گرفته و به جناب آقای مومنی زاده خیر مقدم گفته و برای جناب صفر نژاد آرزوی موفقیت می کنیم.
وی در ابتدا سخنان خود با تاکید بر حفظ معنویت و دستورات دینی در مسئولیت های نظام جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: فلسه نظام اسلامی خدمت به مردم بوده و همه شهدای عزیزمان به همین دلیل جانشان را فدا کردند فلذا توجه به این دستورات الهی علاوه بر تاثیر گذاری در تلاش ها ، معنویت خاصی به کارها می دهد.
امام جمعه بندرانزلی در ادامه خاطر نشان کرد: کوچکترین کارها نزد پرودگار ثبت و ضبط می شود ، شاید در جلسه ای به قول خودمان محرمانه حرفی بزنیم ، اما باید بدانیم هیچ لفظی گفته نمی شود مگر اینکه آن ملک می نویسد.
شمس الدین همچنین به سخنان و تذکرات فرماندار نیز اشاره و خاطر نشان کرد: تذکراتی در خصوص شیوه مدیریتی شهرستان بیان شد که معیار بررسی عملکردهای مسئولان است لذا امید است که مسئولان این معیارها را در دستور کار خود قرار دهند.
وی با اشاره به کوتاه بودن عمر مسئولیت ها افزود: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی سعادت و فضیلت بزرگی است که باید قدر این فرصت را با خدمت هرچه بهتر به مردم دانست.
امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه ۳۸ سال از انقلاب می گذرد و ما سختی های فراوانی را تجربه کرده ایم افزود: اگر بخواهیم ضرر نکنیم و از خدمت هایمان بهره ببریم باید هر روز به این فکر کنیم که من رئیس که عمرم به مویی بند است شاید شب را نبینم.
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین افزود : باید تحت محاسبه باشیم ، نباید فقط شب را روز و روزرا شب کنیم و هیچ محاسبه ای نکنیم ، اگر محاسبه نکنیم که امروز چه سود و چه ضری داشته ایم قطعا بیهوده زندگی کرده ایم.
وی تاکید کرد : اگر ما کوتاهی کنیم نظام اسلامی هیچ ضرری نمی کند و عموم خسارت ها برای من مسئول است ، نظام ، نظامی الهی است و از بین نمی رود و تنها من مسئول هستم که ضرر می کنم .
وی در پایان نیز خطاب به فرماندار تصریح کرد: در راستای خدمت هر چه بهتر به مردم ، با قرار دادن میز خدمت در نماز جمعه قرار بود که در هر هفته یک مسئول ، بدون واسطه پاسخگوی نیاز های مردم باشد که این امر در زمان فرماندار سابق اجرایی نشد و انتظار می رود فرماندار جدید نسبت به این پیشنهاد ، اهتمام لازم را داشته باشد ، با وجود این تعداد مسئول قطعا ممکن است سالی یک بار و یا دوبار نوبت هر مسئولی شود.