photo_2016-11-23_10-52-08به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی، مهدی ولی پور؛ مدیر کل هلال احمر استان گیلان با حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین دیدار کردند.

امام جمعه بندرانزلی در این دیدار با تقدیر از زحمات و تلاش های مجموعه هلال احمر تصریح کرد: در استان گیلان مجموعه هلال احمر به مردم معرفی نشده است و انتظار می رود این نهاد امدادی و مردمی فعالیت های خود را بیشتر به جامعه معرفی کند.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین در ادامه یکی از راه های معرفی اقدامات و وظایف هلال احمر به مردم را تبلیغ برشمرد و افزود: نماز جمعه و مصلی انزلی در خصوص این موضوع آمادگی لازم را داشته و آماده ی همکاری با جمعیت هلال احمر است.

وی همچنین تاکید کرد: چه در این شهرستان و شهرستان های دیگر استان وقت بگذارید و مسجد به مسجد بروید و از نزدیک با مردم حرف بزنید به مردم گزارش دهید آنها را از اقدام هایتان و مجموعه وظایفی که دارید مطلع سازید و از نیازهایتان برایشان بگوئید .

امام جمعه بندرانزلی شفاف بودن خدمت رسانی در جمعیت هلال احمر و وجود دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در مجموعه هلال احمر را را مهمترین ویژگی این نهاد دانست و خاطر نشان کرد: حضور نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ، سلامت این مجموعه را برای مردم تضمین می کند اما با این حال مسئولان هم باید کمک کرده و جمعیت هلال احمر نیز باید از همه ی امکانات و ظرفیت ها استفاده کند.

گفتنی است پیش از سخنان امام جمعه بندرانزلی، آقای مهدی ولی پور مدیر کل هلال احمر استان گیلان نیز گزارشی جامع در خصوص فعالیت ها و اقدامات این نهاد خدمت حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین ارائه کرد.