به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی ، به مناسبت آغاز سال جدید و تبریک ایام نوروز جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان با حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین دیدار کردند.
امام جمعه بندرانزلی در این دیدار با تبریک ایام نوروز و آرزوی موفقیت برای تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، از زحمات نیروهای پر تلاش انتظامی تشکر و قدردانی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در ادامه با بیان اینکه بر کمبود نیرو و امکانات این نهاد واقف است افزود : در نظام اسلامی خصوصا در نیروی انتظامی ، اساس و مبنا مردم هستند لذا سعی کنید اعتماد مردم را جلب کنید زیرا اگر این مهم محقق شود قطعا کمبود امکانات نمی تواند خللی در خدمت گزاری های شما ایجاد کند.
وی با تاکید بر اینکه مردم باید پلیس را از خود بدانند تصریح کرد: ارتباطات و همکاری ها بین مردم و نیروی انتظامی باید دو جانبه باشد و این ارتباطات به صورت دو سویه برقرار باشد.
امام جمعه بندرانزلی در بخشی دیگر از سخنان خود پیشگیری از جرائم را نیز از دیگر موضوعات حائز اهمیت برشمرد و خاطر نشان کرد: امروز «کشف جرائم» ، «پیشگیری از وقوع جرائم» ، «اطلاع از آخرین و بروزترین اطلاعات نظامی و امنیتی» از موارد بسیار مهم و تاثیر گذار در هر چه بهتر شدن فعالیت های نیروی انتظامی است.