به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی ، به مناسبت آغاز سال جدید و تبریک ایام نوروز جمعی از اعضای موسسه فرهنگی ، تربیتی معبر با حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین دیدار کردند.

 
امام جمعه بندرانزلی در ابتدا این دیدار با تبریک ایام نوروز بر حفظ وحدت در بین نیروهای انقلابی و ولایی تاکید و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی کشور، نیروهای انقلابی باید با استفاده از توانایی‌ها و استعدادهای جوان کشور و با سیاستگذاری صحیح و اقدامات سنجیده و هماهنگ در عرصه های مختلف اثر گذار باشد.

 
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با بیان اینکه در فضای حساس امروز کشور باید خطرات اعلام و روشنگریها انجام شود افزود: وارد شدن به عرصه های فرهنگی و کار کردن در این جبهه اقتضائاتی داشته و نتیجه بخش بودنش مشروط به داشتن نیت های خدایی است.

 
وی در ادامه خطاب به جوانان حاضر در جمع نیز گفت : در عرصه فرهنگی و تبلیغی اگر می خواهید کارهایتان نتیجه دهد باید نیت خدایی داشته باشید ، اگر خدای نکرده نیت هایتان با مسائل سیاسی و مالی آمیخته شد نه خیر دنیا و نه خیر آخرت نصیبتان می شود.

 
امام جمعه انزلی در پایان همچنین تاکید کرد: یک روز پول تمام می شود و همه باید بگذاریم و برویم ، اگر برای افراد نیز کار کنیم اون نیز ممکن است از حیث فیزیکی و رفتاری تغییر کند ، کارهایی که برای خدا نباشد بالاخره یک روز به بن بست می رسد بنابراین کاری کنید که زحمات شما موثر و ماندگار باشد.

 
گفتنی است پیش از سخنان امام جمعه انزلی ، حجت الاسلام والمسلمین حق شناس ؛ مسئول موسسه فرنگی تربیتی معبر نیز گزارشی جامع در خصوص فعالیت های فرهنگی خود در ساله گذشته ارائه کرد.