به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی ، حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان با بیان اینکه باید نیت ها را برای شرکت در انتخابات خدایی کرد گفت : حضور مردم در پای صندوق ها یک عبادت بزرگ و موثر است ، نامزدها اگر نیت خود را خدایی کنند خیر دنیا و آخرت را نصیب خود کرده اند.

 
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اگر نیت ها حزبی و جناحی شود نتیجه بخش نخواهد بود تصریح کرد: مردم شاخص های فرد اصلح را در نظر بگیرند تا به یاری خدا نظام و جامعه اسلامی با قدرت و عزت هر چه بیشتر حفظ شود.

 
خطیب جمعه انزلی با تقدیر و تشکر از زحمات برگزار کنندگان انتخابات در این شهرستان خاطر نشان کرد : زحمات چندماه اخیر اعضای شورای تامین شهرستان نیروهای امنیتی و نظامی و همچنین هیات های نظارت و اجرایی قابل تقدیر است و بنده نیز به آنان خسته نباشید می گویم.

 
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین همچنین تاکید کرد: حضور مردم در شهرها و استان ها و تمامی شعب رای بسیار چشم گیر است ، این حضور مردم قطعا حماسه ی بی نظیری را خلق خواهد کرد.

 
وی با تاکید بر اینکه بعد از انتخابات حفظ نظم و قانون مداری لازمه ی بهره برداری از این حضور عظیم است گفت : دشمنان نمی خواهند که این حضور برای مردم لذت بخش باشد ، در ۸۸ نگذاشتند لذت آن حضور چشیده شود و اکنون نیز بنا دارند شیرینی این پیروزی را نیز برای مردم تلخ کنند.

 
خطیب جمعه انزلی همچنین با یادآوری توطئه های دشمنان متذکر شد: همه مراقب باشند که فضای بعد از انتخابات دستخوش توطئه ها قرار نگیرد.

 
*شادی بعد از انتخابات باید در چهار چوب حدود بوده و یک شادی وحدت آفرین باشد

 
وی با اشاره به شادی طرفداران برای پیروزی هر کدام از نامزدها تاکید کرد: شادی بعد از انتخابات باید در چهار چوب حدود بوده و یک شادی خردمندانه باشد، این شادی ها باید موجب حفظ وحدت جامعه و در راستای اهداف عالیه نظام انجام شود.

 
امام جمعه انزلی همچنین خطاب به نامزدها نیز گفت : کسی که انتخاب می شود باید در وعله اول شکر گزار پرودگار باشد و برای خدمت صادقانه برای این مردم تلاش کند.

 
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مناسب های هفته ی آینده به حملتات رژیم بعثی عراق به دزفول اشاره و تصریح کرد: مردم دزفول در آن سال های دفاع مقدس مردانه ایستادند ، دزفول شهر موشک ها لقب گرفت و ۱۹ هزار واحد مسکونی تخریب شد و زیر حملات موشکی ۲۶۰۰ رزمنده به شهادت رسیدند و ۴۰۰۰ نفر جانباز شدند و به همین دلایل است که دزفول شهر مقاومت نامیده شده است.

 
وی در ادامه گفت : اینها درس بزرگی برای ماست که در آسایش زندگی کرده و با این وجود باز هم کوتاهی میکنیم ، این شهدا و جانبازان و روحیه مقاومت و ایثار باید برای ما درس باشد.

 
خطیب جمعه انزلی با بیان اینکه راه پیروزی بر دشمنان قسم خورده ایران مقاومت است گفت : ما سال ها حصار اقتصادی را تحمل کردیم اما کار را پیش بردیم ، اما امروزه با وجود این همه نیروی جوان به راحتی اجازه داده می شود که به مردم ما و مسئولان ما اهانت شود و همین دیروز نیز افراد جدیدی را به بهانه صنعت موشکی تحریم کردند.

 
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین همچنین اظهار کرد : مردم هستند که انقلاب را حفظ می کنند ، مردم هستند که می توانند این کشور را حفظ کنند ، اگر اینگونه شد ما نیز هم قدم با مردم دزفول هستیم.

 
وی در پایان سخنان خود با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان یادآور شد : در آخرین روزهای شعبان تدارک لازم را برای آغاز ماه مبارک رمضان مهیا کنید و با خود سازی به استقبال این ماه با عظمت و مبارک بروید.