به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندر انزلی، جمعی از اعضای واحد خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان بندر انزلی صبح امروز با حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین امام جمعه بندر انزلی دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین ضمن تقدیر از برپا کنندگان نمایشگاه مدرسه انقلاب در شهرستان بندر انزلی ابراز داشت: برپایی این نمایشگاه حرکتی ارزشمند و باارزش بود.

ایشان با بیان اینکه دشمن روز به روز جنگ رسانه‌ای و فرهنگی خود را علیه ملت ایران به ویژه جوانان افزایش می‌دهد تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه “مدرسه انقلاب” می‌تواند تاثیرگذاری فراوانی در رفع شبهات و همچنین مرور حوادث تاریخی داشته باشد.

امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر اینکه برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب باید به صورت مداوم و قدرت بیشتری پیگیری شود افزود: با توجه به انتشار بیانیه “گام دوم انقلاب” توسط مقام معظم رهبری، جوانان باید فعالیت‌های خود را در مسیر تحقق اهداف انقلاب گسترش دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اعلام اینکه باید رخدادهای تاریخی کشور را با بهره‌گیری از شیوه روایت‌گویی برای جامعه بیان کرد افزود: باید تلاش کنید تا در کنار این امور، در حوزه‌های دینی و معرفتی نیز اقداماتی خلاقانه انجام دهید.

ایشان با تاکید بر لزوم مستمر بودن برپایی نمایشگاه‌های مانند نمایشگاه “مدرسه انقلاب” خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه‌ها نباید منحصر به مناسبت‌های خاص مانند دهه فجر باشد، بلکه باید در طول سال به طور مداوم انجام شود.

انتهای پیام/