به گزارش روابط عمومی دفتر امام حمعه بندرانزلی، همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین به اتفاق روسای ادارت بنیاد شهید و اداره کار و تعاون با خانواده جانبازان شهرام مهاجر، صادق امین طهماسبی و اکبر پیرواره دیدار و از آنان دلجویی دلجویی کرد.

گفتنی است جانباز سرافراز «شهرام مهاجر» در سال ۱۳۴۱ در شهرستان بندرانزلی چشم به جهان گشود و بعد از آغاز جنگ و شرکت در عملیات های نزاجا ارتش در سال ۶۱ با اصابت گلوله به نواحی نخاع و کمر باعث جانباز شدن (۵۰درصد) این رزمنده گردید.

«صادق امین طهماسبی» فرزند فریدون متولد سال ۱۳۴۱ در بندرانزلی از دیگر جانبازان دفاع مقدس میباشد، وی در سال ۶۵ توسط یگان اعزام کننده سپاه پاسداران در اردوگاه آموزشی حین انجام مانور عملیاتی با رخداد انفجار مواد منفجره، منجر به قطع دست سمت چپ، و به درجه جانبازی (۵۰ درصد) نائل میگردد.

« اکبر پیرواره » فرزند حسین متولد ۱۳۳۷ بندرانزلی، این جانباز بزرگوار در سال ۶۷ با همراه یگان اعزام کننده جهاد سازندگی گیلان در جزیره مجنون مورد حمله شیمایی دشمن قرار میگیرد که منجر به جانبازی (۵۵ درصد) این ایثارگر میشود.