به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی، نخستین نشست ستاد غدیر شهرستان متشکل از برخی دستگاه ها و نهاد ها امروز با حضور حضرت حجت السلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین تشکیل شد.

امام جمعه بندرانزلی در این نشست تاکید کرد: مسئله ولایت، خصوصا غدیر بسیار مهم است؛ موظفیم آن را در جامعه پر رنگ کنیم و نسبت به این موهبت الهی وظیفه شناسی و قدرشناسی مان را با شیوه های مناسب اعلام کنیم که یکی از شیوه های آن بزرگداشت غدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با اشاره به اینکه وظیفه تبلیغ، تبیین و تقویت جایگاه ولایت در زمان غدیر سنگین تر است، افزود: مسئله غدیر با توجه به تلاش هایی که دشمنان جهت شکل نگرفتن آن داشتند تا مردم از آن بهره نبرد و در تاریخ به فراموشی سپرده شود، بسیار مهم و اثر گذار است.

ایشان خاطر نشان کرد: طی سالهای اخیر در این راستا تلاش هایی انجام گرفته و ستاد غدیر نیز تشکیل شده که برای نخستین سال در بندرانزلی هم شکل گرفته است که باید به عنوان یک موضوع عمومی با انگیزه و قوت، مشارکت کنیم.

گفتنی است؛ در این جلسه سه محور؛ تشکیل ستاد یا دبیرخانه غدیر، تدوین و اجرای برنامه های مناسب و گسترده با توجه به زمان موجود و برگزاری مراسم بزرگداشت در شب عید غدیر با حضور همه دستگاه ها، مساجد، هیات ها و افراد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.