به گزارش www.SeyedShamsoddin.ir، مسئول شهرک صنعتی بندرانزلی(شماره ۱ منطقه آزاد انزلی) و ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بمناسبت روز حمایت از صنایع کوچک با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین؛ امام جمعه بندرانزلی دیدار و گفت و گو کردند.

امام جمعه بندرانزلی ضمن تشکر از زحمات ایشان، با تاکید بر اینکه فعال‌سازی واحدهای راکد مهم تر از راه اندازی شهرک جدید است، خاطرنشان کردند: شنیدم برخی واحدهای تولیدی تعطیل هستند، باید به گونه‌ای که هم سوداگری نشود و هم واقعاً تولید صورت بگیرد، این واحدهای تولیدی فعال شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین افزودند: در قوانین شهرک‌های صنعتی اگر کسی زمین یا واحد تولیدی – صنعتی را حبس کرد و فعال نکرد و بعد هم قیمت نجومی گذاشت که هیچ کس نتواند آن را بخرد آیا با او برخورد می‌شود یا نه؟ لازم است در صورت نیاز دستگاه قضائی با اهرم فشار با این افراد برخورد کند و یا حداقل این واحد‌ها را فعال و یا قیمت گذاری کند و به تولیدکننده‌های واقعی واگذار نماید.

امام جمعه بندرانزلی متذکر شدند: همانطور که در خطبه‌های نماز جمعه تاکید کرده‌ام شهرک صنعتی جای تولید پوشاک و لحاف و تشک نیست، در شهرک صنعتی باید صنایع برجسته و های‌تک و سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی قابل صادرات و مفید برای کشور فعال شوند.