به گزارش www.SeyedShamsoddin.ir، در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجوادشمس الدین؛ امام جمعه بندرانزلی، فرماندار محترم و دیگر مسئولان شهرستان مرکز نیکوکاری تخصصی و کارآفرینی مولی الموحدین(ع) افتتاح شد.

امام جمعه بندرانزلی در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشتند: همانطورکه از سیره معصومین(ع) و آیات قرآن کریم پیداست یکی از اهداف مهم نظام اسلامی و ولایی خدمت به مردم و دستگیری از آنها بوده است.

حجت السلام والمسلمین شمس الدین خاطر نشان کردند: در جامعه اسلامی آحاد مردم به تناسب بهره مندی از مواهب مادی مسئول هستند و این مسئولیت تنها شامل دستگاه‌های اجرایی کشور نمی‌شود.

ایشان با تاکید بر اینکه در کشور ما الحمدلله خیرین فراوان‌اند اما اینکه فرهنگ کارهای خیرخواهانه الگوسازی و در سطح جامعه حاکم شود بسیار مهم است، ادامه دادند: یک سال از درگیری جهانی با ویروس منحوس کرونا می‌گذرد و تمام ابعاد زندگی مردم بویژه کسب و کار و معیشت و درآمد به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است؛ در معارف دینی تاکید شده است که حتی در مشکلاتی که پدید می‌آید خیر و مصلحتی خداوند متعال قرار داده و شاید بتوانیم از این آسیبی که جامعه ما از رهگذر کرونا متحمل شده است به سیره معصومین(ع) دست پیدا کرده و همه ما خیّر شویم که دستاورد بزرگی است.

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه از رهگذر این مهم نعمت‌های الهی در جامعه افزایش پیدا می‌کند، خاطر نشان کردند: انفاق و کارآفرینی افزایش رزق و روزی را در پی دارد و انسان را در زمره ایثارگران قرار می‌دهد.
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین تصریح کردند: اگر این فرهنگ‌سازی انجام شود جامعه در ابعاد مختلف رشد پیدا می‌کند؛ لذا این اقدام در شهرستان شایسته تقدیر است و امیدواریم منشاء خیر و برکت شود.