به گزارش www.seyedshamsoddin.ir، مسئول عقیدتی سیاسی ناجا استان گیلان به همراه فرماندهی و نیروهای محترم انتظامی شهرستان به مناسبت دهه فجر با حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالجواد شمس الدین دیدار کردند.

امام جمعه بندرانزلی در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کردند: پس از پیروزی انقلاب یکی از ویژگی‌های نظام و مجموعه های خدمت گذار مردمی بودن است و در نیروی انتظامی این ویژگی بیشتر از مجموعه‌های دیگر ظهور و بروز دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین خاطر نشان کردند: در مجموعه نیروی انتظامی اگر در برخورد با مردم بیشترین تواضع و احترام را داشته باشید که طبق معمول دارید، آسیب‌های جامعه‌ی ما کمتر و تبعیت مردم نسبت به قانون بیشتر می شود.

ایشان با تاکید بر اینکه مجموعه‌ی نیروی اتظامی از لحاظ آسیب های مختلف باید مصون باشد، تصریح کردند: اگر در عملکرد یکی از عوامل نیروی انتظامی ذره‌ای مشکل وجود داشته باشد چند برابر منعکس می شود و مهم تر از همه اینکه دشمن همیشه درصدد است به مجموعه‌هایی همچون نیروی انتظامی که مرتبط به نظام و ولایت هستند صدمه بزند و علیه آنها جوسازی کند؛ در اختشاشات شاهد بودیم که تمام تلاش دشمنان بد بین کردن مردم نسبت به این مجموعه‌ بود در حالیکه هیچ کجای دنیا این رفتار را با اغتشاشگران نمی‌کنند.

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه بعضی از مشکلات موجود از جمله رعایت حجاب و شئون اسلامی در اماکن و تالارها، توریست‌ها و کار فرهنگی در کنار فعالیت‌های انتظامی در سطح شهرستان با کمی توجه بیشتر از سوی مجموعه‌ی شما و به عمل واداشتن دستگاه‌های دیگر حل می‌شود، افزودند: کار شما با توجه به امکانات کم، سخت است و دلسوزی شما واضح است اما باید تلاش کنید و صبر و جدیت در کار داشته باشید تا به موفقیت برسید.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با تاکید بر اینکه انتخابات مجلس در پیش است و باید همگی مراقب باشید، خاطر نشان کردند: در دوره‌های قبل مشکلاتی نظیر خرید و فروش رای وجود داشت که باید این دوره با جدیت بیشتر با آن مقابله شود.