به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندر انزلی، همزمان با فرا رسیدن دومین روز از ایام‌الله دهه فجر، مدیران شهرستان بندر انزلی با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: امروز الگوی اسلامی نظامی است که برای سایر نظام‌های جهان الگو می‌باشد.

ایشان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی باید در میان تمام نظام‌های سیاسی سرآمد باشد عنوان داشت: جمهوری اسلامی باید در مسیر زمینه‌سازی و تحقق ظهور امام عصر(عج) حرکت کند.

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه نظام جمهوری اسلامی به وسیله الگوبرداری از سیره اهل‌بیت(ع) شکل گرفته است تصریح کرد: رسیدگی به امورات مردم و توجه به خواسته‌های آن‌ها وظیفه نظام اسلامی است.

ایشان با بیان اینکه مسئولان جمهوری اسلامی باید خودشان را از مردم بدانند و در میان آن‌ها حضور داشته باشند ابراز داشت: امام خمینی(ره) ترجیح می‌دادند که ایشان را خدمتگزار خطاب کنند و حقیقتاً نیز خود را خدمتگذار ملت ایران می‌دانستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اعلام اینکه بنا به روایتی از امیرالمومنین(ع)، عدم رعایت حقوق مردم یکی از دلایل نابودی حکومت‌های گذشته است افزود: مردم ولی‌نعمت مسئولان هستند و وظیفه مسئولان نیز تسهیل امورات مردم است.

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه مدیران باید با وجود اشتباهات، تخلفات و فساد‌ها در مجموعه تحت مدیرتشان برخورد کنند گفت: اگر مسئولان در نظام اسلامی در مسیر باطل قرار بگیرند، مردم نیز از آن‌ها تبعیت کرده و در مسیر باطل حرکت می‌کنند.

ایشان با اشاره به فشارهایی که دشمنان در طول چهل سال بر ملت ایران تحمیل کردند تصریح کرد: حفظ و دوام نظام جمهوری اسلامی نیازمند صیانت از ارزش‌های اصیل انقلاب است.

 

انتهای پیام/