امام جمعه موقت بندرانزلی گفت : مسئولان حمایت از جوانان نخبه که فکری فعال و ذهنی خلاق دارند را مورد توجه خود قرار دهند.
به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی ، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق ایران عقیده در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با نخبگان جوان تصریح کرد: پیشرفت علمی کشور مایه اقتدار کشور است و تحقق آن از راه های جلوگیری به غرب زدگی خواهد بود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: بحمدالله در خصوص پاسخ به سخنان سخیف و اباطیل رئیس جمهور آمریکا همه کسانی که باید موضع گیری صحیحی می کردند ، موضع گیری کردند و این نشان دهنده این است که همه ی ملت ایران در مقابل دشمن متحد هستند و وحدت دارند.
خطیب جمعه موقت بندرانزلی همچنین با بیان اینکه دشمن در تلاش است در کشور دوگانگی ایجاد کند افزود : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته است تمامی معادلات دشمن را در خاورمیانه بر هم بزند، فلذا به همین دلیل استکبار به دنبال بد بین کردن مردم به این نهاد مقدس است.
حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده با اشاره به هدف قرار دادن اقتصاد کشور توسط دشمنان تاکید کرد: به فرمایش رهبر انقلاب برای پویایی و شادابی اقتصاد کشور ، این اقتصاد باید به اقتصادی درونی تبدیل شود و روحیه جهادی و عمل انقلابی مد نظر مسئولان باشد.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به روز صادرات نیز خاطر نشان کرد: اولویت اول کشور و البته اولویت اول دشمن بحث اقتصاد است که با ضربه زدن به این مهم، دشمن در تلاش است که مردم را در مقابل نظام قرار دهد.
امام جمعه موقت بندرانزلی با اینکه اقتصاد بدون نفت و افزایش صادرات مشروط به اقتصاد درونی است تصریح کرد: راه علاج کشور تنها اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده در خطبه اول نیز با اشاره به ویژگی های انسان طمع کار اظهار کرد: فرد طمع کار و حریص ، بی اعتمادی را در جامعه نسبت به خودش ایجاد می کند و به انزوا کشیده می شود ، او هیچگاه به هیچ قانونی پایبند نبوده و چشم و دلش سیری ندارد و خدایش هوای نفس اوست.