به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی، صبح امروز (شنبه) جلسه شورای اداری شهرستان انزلی به ریاست دکتر مومن زاده فرماندار شهرستان و با حضور حضرت ججت الاسلام و المسلمین شمس الدین امام جمعه انزلی، نماینده محترم شهرستان در مجلس اسلامی و مدیران ادارات، در فرمانداری بندرانزلی برگزار شد.

امام جمعه بندرانزلی در ایتدای سخنان خود ضمن تشکرازتلاش همگان که با توجه به شرایط خاص کشور و مشکلات، سعی و تلاششان برای ارائه بهترین خدمت به مردم و نظام اسلامی است و تصریح کرد: با توجه به فرازی از فرمایشات حضرت امیرالمومنین(ع) در همه ی امور میبایست رعایت ورع داشته باشیم، مسولان در حرکت و رفتار خود بسیار احتیاط کنند و این خواسته نظام اسلامی از مسولانش است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با بیان اینکه پرتلاش بودن از دیگر ویژگی های یک مسئول در نظام اسلامی است وافزود: اگر توجه کنیم عمر مسئولیت ما کم است، نسبت به انجام کارهای خود حساسیت بیشتری به خرج دهیم، کار در نظام اسلامی مسولیت سنگینی است و با وجود تگناهای اقتصادی و توطئه های دشمنان و شرارت های داخلی و خارجی می خواهیم نظام را حفط کنیم که دراین نظام اسلامی حداکثر بهره خدمت را مردم از ما ببینند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز در نظام اسلامی مدیریت ما نباید مدیریت معمولی باشد و تاکید کرد: مدیریت در نظام اسلامی شبانه روزی است و باید از تمام لحظات برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر استفاده شود، و کسانی که فرصت خدمتشان به اتمام رسیده و قدر خدمت در نظام اسلامی را می فهمند افسوس می خورند که چرا فرصت خدمت به مردم از دستشان رفته است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با اشاره به سخنان  امیرالمومنین (ع) ورع و اجتهاد را از وظایف مهم مسولان برشمرد وخاطرنشان کرد: در صورت داشتن این دو هم دنیا و هم آخرت انسان اصلاح می شود و در صورت نبودن آن عقوبتش در همین دنیا گریبان ما را می گیرد زیرا برای این نظام خونهای زیادی ریخته شده تا ما بر روی این صندلی ها تکیه بزنیم.

وی در پایان سخنان خود متذکر شد: مسولان تکالیف و وظایفشان رابشناسند و بجای کارهای اصلی، فضای خدمت را تحت تاثیر حاشیه ها و حاشیه سازی ها قرار ندهند وبا کمک به همدیگر خدمت به مردم در همه بخش ها انجام شود.