به گزارش www.SeyedShamsoddin.ir، امام جمعه بندرانزلی در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه ۴۲ سال از استقرار نظام مقدس الهی در کشور ما می گذرد و علیرغم همه کاستی ها و توطئه ها و همه ی عملکردهای نامناسبی که بعضی از مسئولان داشتند با قدرت و قوت و عنایت پروردگار متعال پیش می رود، افزودند: مسئولان باید نظام جمهوری اسلامی و خدمت گزاری به مردم را نعمت بدانند، مردم هم علیرغم سختی ها و فراز و فرود هایی که در زندگی و در کسب و معاشرتشان داشتند می دانند که نظام اسلامی یک نعمت است و باید شکر این نعمت به جا آورده شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین خاطر نشان کردند: شاید دشمنان از روی عناد و لجاجت دستاوردهای نظام اسلامی را کتمان کنند، ندیده بگیرند یا شبهه افکنی کنند اما خودمان می دانیم که چه میزان پیشرفت داشته ایم؛ لذا مسئولین وظیفه دارند در دهه فجر دستاوردهای ۴۲ ساله ی انقلاب اسلامی را بازگو کنند.

ایشان در ادامه با تجلیل از کادر بهداشت و درمان شهرستان بندرانزلی برای مبارزه با بیماری کووید ۱۹، تصریح کردند: محدودیت‌هایی که برای ویروس کرونا ایجاد شده نباید شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که دهه مبارک فجر مورد غفلت قرار گیرد.

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه این بیماری آثار و تبعات بسیاری بر روحیه و افکار مردم دارد اما محدودیت‌های اقتصادی و … نباید مانع انجام کار باشد تاکید کردند: نسبت به این مسئله فراتر از دستور و ابلاغ عمل شود و به‌عنوان یک وظیفه دینی و ملی به آن بنگریم.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین خاطرنشان کردند: دشمن از این فرصت استفاده می‌کند، اگر ما اقدام نکنیم آنها بیکار نمی‌نشینند و با شبهه‌افکنی دستاوردهای نظام اسلامی را نادیده می‌گیرند.

ایشان اضافه کردند: امسال به دلیل عدم برگزاری راهپیمایی و تجمعات که به صورت محدود برگزار می‌شود باید دستاوردهای نظام بیش از سال‌های گذشته بازگو شود تا این عدم تجمع دستاویز دشمنان قرار نگیرد.