به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندر انزلی، مسئول جدید نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر انزلی با حضور حجت‌الاسلام شمس‌الدین امام جمعه بندر انزلی و حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان معرفی شد.
 
امام جمعه بندرانزلی در این جلسه انتخاب “حجت‌الاسلام والمسلمین فاضلی” را انتخابی به جا و شایسته دانست و ضمن تقدیر از زحمت جناب آقای “میرمضفری” گفت: اوقاف انزلی در گذشته شرایط مناسبی نداشت اما با تلاش‌های اقای میرمظفری و همکارانش وضعیت مناسبی پیدا کرد.
 
ایشان با بیان اینکه در بندرانزلی موقاف به خوبی ساماندهی نشده است عنوان داشت: شرایط شهرستان بندرانزلی شرایطی خاصی است که گاهاً ممکن است پیشبرد امور را با سختی مواجه کند و رفع این مسائل نیازمند صبر است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه نمایندگی اوقاف شهرستان انزلی میبایست به اداره تبدیل شود عنوان داشت: برای ساماندهی موقافات انزلی توقع داریم تا تیم ویژه‌ای از استان مامور شود و با همکار اوقاف بندرانزلی به ساماندهی موقوفات بپردازند.
 
امام جمعه بندرانزلی با اعلام اینکه کارهای فرهنگی و دینی در شهرستان باید بر اساس نگاه ولایی و زیرنظر امام جمعه انجام شود عنوان داشت: در راستای انجام این امور باید در برابر دخالت‌های جریان های سیاسی گوناگون مقاومت کرد.
 
ایشان با اشاره به وجود هجمه‌های فرهنگی گوناگون در شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: بودجه‌ها و امکانات فرهنگی موجود در بندرانزلی کفاف مشکلات فرهنگی این شهرستان را نمی‌دهد و اداره اوقاف یکی از نهادهایی است که می‌تواند در این زمینه موثر باشد.
 
انتهای پیام/