امام جمعه بندرانزلی در دیدار جمعی از فعالان حمل و نقل درون شهری گفت: مشکلات حمل و نقل با مشارکت ، طرح ها و پیشنهادات فعالان این عرصه حل شدنی است.

به گزارش روابط عمومی امام جمعه بندرانزلی ، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در دیدار جمعی از کارکنان سازمان مدیریت حمل و نقل ، شرکت های پیمانکاری و رانندگان سرویس های مدارس و جمعی از رانندگان تاکسی با تبریک روز حمل و نقل ، حضور در این عرصه را همراه با مشقت و سختی برشمرد و تاکید کرد: بدون شک تلاشگران عرصه حمل و نقل عمومی نقش ارزشمندی در محقق شدن اهداف بزرگ پیش روی این شهر و جلب رضایت شهروندان دارند .

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه این شغل به دلیل خدمت به انسان ها، از اهمیت بالایی برخوردار است گفت : این کار نوعی عبادت محسوب می شود فلذا بدانید رزق و روزی را خدای می رساند و توکل داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین همچنین خاطر نشان کرد:  بخش حمل و نقل درون شهری بسیار حساس و مهم است و اگر حمل و نقل نباشد زندگی مردم مختل خواهد شد، بدانید تلاشگران بخش حمل ونقل جاده ای از اجر معنوی بالایی برخوردارند.

افزایش تحمل و پیشه کردن صبر دیگر موضوعی بود که وی در دیدار با فعالان عرصه حمل و نقل شهرستان به آن اشاره و افزود: ارزش انسان به صبر و تحملش است ، جایگاه صبر در ایمان مثل سر نسبت به بدن است ، صبر و تحمل در برابر سختی ها انسان را می سازد و باعث رشد او می شود ، انسانی که در کوران سختی ها ورزیده شود کارآمد خواهد شد.

امام جمعه بندرانزلی در پایان با تاکید بر اینکه همه ی مسئولین وظیفه دارند مشکلات را برای همه ی اقشار خصوصاً بخش های اثر گذار جامعه رفع کنند گفت : شاید کار رفع ترافیک با شما نباشد اما می توانید مشورت یا طرح دهید ، امروزه با توجه به مشکلات شهرستان و کم بودن فضای کافی، جاده ها را نمیتوان عریض کرد اما میتوان برای آن چاره پیدا نمود ، مشکلات حمل و نقل با مشارکت ، طرح ها و پیشنهادات فعالان این عرصه حل شدنی است.

گفتنی است پیش از سخنان حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین نیز ، مهدی خلیلی ؛ ریاست سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری بندرانزلی به بیان گزارش از وضعیت فعالیت این سازمان در شهرستان پرداخت.

برای دیدن تصاویر در ابعاد واقعی بر روی آن کلیک کنید.