به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندر انزلی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین امشب در یادواره شهدای روستای قاضیان شهر سنگر اظهار داشت: ملت ایران با دستان خالی توانستند حکومت طاغوت را ساقط کنند.

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه در سال ۵۷ حتی بسیاری از نزدیکان امام راحل نیز ایشان را از بازگشت به ایران نهی می‌کردند گفت: امام خمینی(ره) با تمام مشکلات خود را به ایران رساند زیرا می‌دید که ملت ایران با تکیه بر رهنمود‌های او با تمام وجود به میدان آمدند.

ایشان با بیان اینکه ملت ایران در سال ۵۷ ثابت کردند که شایسته پرچمداری نهضت احیای اسلام هستند تصریح کرد: پیروی امت از رهبری سبب شد تا انقلاب اسلامی ملت ایران به پیروزی برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین وجود رهبر الهی و ملت تابع رهبر را اصلی ترین عوامل پیروزی انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: وجود این دو عامل همواره سبب پیروزی، پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی می‌شود.

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به اینکه در طول تاریخ اسلام، تبعیت از از رهبری همواره سبب پیروزی مسلمانان می‌شود افزود: دشمنان اسلام همواره در تلاش هستند تا مانع پیشرفت و پیروزی مسلمانان شوند.

ایشان با اشاره به پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی در طول چهل سال خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی دستاوردهایی را کسب کرده است که حکومت منحوس پهلوی تصورش را نیز نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه امروز ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی پرچمدار مبارزه با ظلم است تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا جمهوری اسلامی الگویی برای سایر کشورهای جهان نشود.

دشمن از مواجه شدن نظام اسلامی با موانع و مشکلات خوشحال می‌شود

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه امروز دشمن از مواجه شدن نظام اسلامی با موانع و مشکلات خوشحال می‌شود عنوان داشت: دشمن در طول این چهل سال تمام تلاش خود را برای گرفتار کردن ملت ایران انجام داده است.

ایشان با تاکید بر اینکه امروز دشمن با نقشه‌‌ای گسترده به مصاف ملت ایران آمده است گفت: دشمن متوجه شده است که ولایت ‌فقیه و تبعیت مردم از ولی‌فقیه عامل موفقیت نظام اسلامی است؛ به همین دلیل در تلاش است تا به این جایگاه الهی ضربه بزند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه دشمن گمان می‌کرد بعد از رحلت امام خمینی(ره)، تبعیت امت از ولایت از بین می‌رود تصریح کرد: امروز همه بشریت شاهد هستند که ملت ایران تابع ولایت هستند و نمونه آن را می‌توان در تبعیت شهدای مدافع حرم از ولایت دید.

امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر اینکه امروز ملت ایران باید در تبعیت از ولایت‌فقیه و حرکت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی مصمم باشد گفت: در این مسیر موانع متعددی وجود دارد اما رمز پیروزی، ایستادگی، صبر و استقامت در برابر مشکلات است.

ایشان با بیان اینکه مسئولان نظام اسلامی باید التزام عملی به ولایت فقیه داشته باشند خاطرنشان کرد: مسئولان نظام اسلامی باید خدا ترس باشند و از دراز کردن دستشان به سوی دشمنان خودداری کنند.

انتهای پیام/