به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی ، به مناسبت آغاز سال جدید و تبریک ایام نوروزمعاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی به اتفاق هیات همراه با حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین دیدار کردند.
امام جمعه بندرانزلی در ابتدا این دیدار با تبریک ایام نوروز به جذب بیشتر گردشگر و سرمایه گذار در منطقه آزاد و توسعه آن و همچنین نقشه موثر این منطقه در تحقق شعار سال اشاره و تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد انزلی می تواند در تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی : تولید و اشتغال» بسیار موثر باشد.
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین همچنین افزود : متاسفانه و یا خوشبختانه سه ماه از سال را کشور در گیر موضوع انتخابات است اما این موضوع نباید مانع اجرایی شدن تحقق شعار سال شود و نباید گذاشت که موقعیت ها از دست برود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع محیط زیست نیز اشاره و تاکید کرد: تاسیس این اداره در سازمان منطقه آزاد اقدام خوبی است اما باید توجه کرد که در بحث قطع درختان ، آلودگی تالاب ، فاضلاب های شهری و بیمارستانی ، تنها تذکر دادن فایده ای ندارد و مشکل را حل نمی کند ، محیط زیست باید با قدرت برخورد کند.
گفتی است پیش از سخنان امام جمعه بندرانزلی ، مجید فاتحی ؛ معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی گزارشی جامع در خصوص فعالیت های انجام شده این سازمان در سال گذشته ، اهداف آینده در سال جاری ، برنامه ریزی های منسجم در جذب سرمایه گذار خدمت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین ارائه کرد.